محدوديت هاي ترافيكي پليس راهور قزوين به مدت چهار روز اعمال مي شود

قزوين-ايرنا-رئيس پليس راهور استان قزوين گفت: طرح اعمال محدوديت هاي ترافيكي سطح شهر قزوين به منظور رفاه حال شهروندان و عزاداران حسيني از هفتم تا دهم ماه محرم اعمال مي شود.

سرهنگ مهدي محمدي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: پليس راهور استان مانند سال هاي گذشته و براي رفاه حال شهروندان براي دهه اول محرم اقدام به اعمال برخي محدوديت هاي ترافيكي در سطح شهر قزوين مي كند و امسال نيز براي اين موضوع برنامه ريزي هاي لازم صورت گرفته است.
وي با اشاره به ترافيك اين روزهاي برخي خيابان هاي قزوين،يادآور شد: بخشي از ترافيك موجود به دليل استفاده بيش از حد شهروندان از خودروهاي شخصي جهت گردش در خيابان ها براي حاضر شدن در اماكن عزاداري است اما بخش قابل توجهي از آن نيز به علت پذيرايي برخي هيات از مردم جهت پخش نذورات در حاشيه و وسط خيابان ها صورت مي گيرد.
وي ادامه داد: بارها از مسئولان هيات هاي عزاداري خواسته شده است تا براي پذيرايي از عزاداران حسيني تنها در محل مربوط به خود حضور داشته و از آمدن به خيابان خودداري كنند.
رئيس پليس راهور استان قزوين از شهروندان خواست تا براي دريافت نذورات ابتدا خودرو خود را در حاشيه خيابان و در جاي مناسب پارك كرده و سپس اقدام به دريافت آن كنند.
سرهنگ محمدي در ادامه اضافه كرد: اين در حالي است كه برخي از هيات هاي عزاداري براي نصب چادر و علائم عزاداري، داربست هاي خود را در حاشيه خيابان ها نصب كرده كه اين مساله نيز باعث شده تا در برخي نقاط، به خصوص نقاط مركزي شهر شاهد كندي عبور و مرور خودروها و در نتيجه ايجاد ترافيك باشيم.
وي در پايان از شهروندان قزويني خواست تا اين روزها و براي برپايي و حضور در مراسم عزاداري اباعبدالله الحسين (ع) تا حد امكان از وسيله نقليه شخصي استفاده نكنند و از مسئولان هاي مذهبي نيز درخواست كرد تا با ماموران راهور در طول دهه اول محرم همكاري لازم را به عمل آورند.
8054*3013
خبرنگار: رضا اسدي**انتشار دهنده: رضا اولادي

سرخط اخبار استان‌ها