۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳
کد خبر: 82329927
T T
۰ نفر

تجليل از خادمان اربعين حسيني در انديمشك

۱۳ آذر ۱۳۹۵، ۱۱:۱۳
کد خبر: 82329927
تجليل از خادمان اربعين حسيني در انديمشك

انديمشك - ايرنا - در آييني با حضور جمعي از مسئولان ، دست اندركاران موكب هاي خدمت رساني به زائران اربعين حسيني در انديمشك تجليل شدند.

به گزارش خبرنگار ايرنا امام جمعه انديمشك در اين مراسم كه جمعه شب در مصلاي جمعه انديمشك برگزار شد گفت:شور حسيني و برگزاري آيين هاي امسال همراه با معرفت و پويايي بسيار ارزشمندي بود.
حجت الاسلام نعمت اله خدامي افزود:اين شور حسيني موجب عنايت بيش از پيش اهل بيت (ع) به عموم مردم خواهد شد و اين زحمات در نزد خداوند و اهل بيت (ع) از ارزش بسيار بالايي برخوردار است.
نماينده مردم انديمشك در مجلس شوراي اسلامي هم گفت:عزت و اقتدار ايران اسلامي مرهون ارزش ها و اعتقاداتي است كه مردم و مسوولان به ارزش هاي الهي و اهل بيت (ع) دارند.
فريدون حسنوند افزود:فرهنگ غني عاشورا در جامعه اسلامي از جايگاه عظيمي برخوردار است و ترويج و اشاعه اين فرهنگ با برگزاري ويژه برنامه هاي فرهنگي بسيار اثر گذار است.
وي بيان كرد:برنامه هاي ايام محرم امسال از معنويت بسيار خوبي برخوردار بود و تلاش همه مسوولان و مردم در راستاي ترويج فرهنگ انسان ساز عاشورا و برنامه هاي سوگواري ،اسكان و پذيرايي زائران كربلاي معلي در اربعين حسيني جاي تقدير دارد.
نماينده مردم انديمشك بيان كرد:با توجه به تردد صدها هزار نفر از زائران كربلاي معلي از مسير انديمشك، در سال آينده شهرستان انديمشك از ستاد معين به يك ستاد مركزي تبديل خواهد شد.
فرماندار شهرستان انديمشك هم گفت:ستاد اربعين حسيني با 9 كميته تخصصي در شهرستان انديمشك راه اندازي شد.
پيمان جهانگيري افزود:اين ستاد به صورت شبانه روزي و نظارت بر دهها موكب در مسيرهاي شهرستان به زائران كربلاي معلي خدمات دهي داشت.
وي بيان كرد:در چذابه و انديمشك موكب هاي بسيار خوبي راه اندازي شد كه روزانه پذيراي بيش از 40 هزار نفر از زائران بودند.
فرماندار انديمشك گفت:حضور خودجوش مردم و مسوولان در پذيرايي و اسكان زائران اربعين ستودني بوده و اين وحدت و همدلي جاي قدرداني دارد.
جهانگيري گفت:استاندار خوزستان 2 بار از موكب هاي شهرستان بازديد داشت كه با توجه به حجم زائران خواهان تبديل شهرستان انديمشك همچون شلمچه و چذابه به عنوان يك ستاد مركزي اربعين شديم.
وي با قدرداني ازهمه مسئولان و اعضاي ستاد اربعين حسيني تاكيد كرد :براي سال آينده بايد با برنامه ريزي بهتر و استفاده از تجربه گذشته بتوانيم خدمات شايسته تري به زائرين حسيني ارائه كنيم.
در اين آيين، خادمان اداري و مردمي و اعضاي ستاد خدمت رساني به زائرين اربعين حسيني تجليل شدند.
شهرستان انديمشك در اربعين حسيني پذيراي بيش از 900 هزار نفر از زائران كربلاي معلي بود.
7281/6068
خبرنگار:زهرا دهقان **انتشار:محمدعلي فريدپناه

سرخط اخبار استان‌ها