هزار و 785 واحد توليدي براي دريافت تسهيلات رونق توليد به بانك هاي عامل معرفي شدند

سمنان-ايرنا- رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاكنون هزار و 785 واحد توليدي اين استان براي دريافت تسهيلات رونق توليد به ارزش هشت هزار و 111 ميليارد ريال به بانك هاي عامل معرفي شدند.

به گزارش ايرنا، بهروز اسودي روز يكشنبه در سي و هفتمين جلسه كارگروه تسهيل و رفع موانع توليد استان سمنان در سالن مديريت بحران استانداري افزود : از تعداد واحدهاي معرفي شده به بانك ها،تاكنون 369 واحد توليدي صنعتي و كشاورزي استان موفق به دريافت تسهيلات به ارزش 2 هزار و 282 ميليارد ريال شدند.
وي شمار واحدهاي ثبت نام شده در سامانه بهين ياب را 2 هزار و 549 واحد صنعتي و كشاورزي استان سمنان براي دريافت تسهيلات رونق توليد اعلام و اضافه كرد: تاكنون پرونده هزار و 785 واحد توليدي براي دريافت تسهيلات بررسي و به بانك معرفي و بقيه در دست بررسي است.
وي از بررسي مشكلات 236 واحد توليدي ، صنعتي و كشاورزي استان در كارگروه هاي تسهيل و رفع موانع توليد استان سمنان خبر داد و گفت: اين كارگروه تاكنون 589 مصوبه داشته كه 44 درصد اين مصوبات اجرايي و بقيه دردست اجرا است.
اسودي ادامه داد : از 589 مصوبه تعداد 273 مصوبه مربوط به امور بانكي و مالي، 97 مصوبه مربوط به زير بنايي، 82 مصوبه مربوط به مالياتي و 59 مصوبه مربوط به تامين اجتماعي بوده است.
به گزارش ايرنا، در جلسه امروز ستاد تسهيل و رفع موانع توليد ني مشكلات چهار واحد توليدي در زمينه بانكي، زير بنايي،ماليات، تامين اجتماعيبررسي شد.
در استان سمنان يكهزار و 800 واحد توليدي فعاليت دارند.
7470/6026.
خبرنگار: عليرضا عربي** انتشار دهنده: جانعلي فتحي

سرخط اخبار استان‌ها