شیوه کاری شهید جمهور در ارائه خدمت به مردم تداوم یابد
عکس آرشیو است

گرگان- ایرنا- مشاور فرهنگی و اجتماعی رئیس جمهور گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، مدیر تراز انقلاب اسلامی و الگو و اسوه بود و باید شیوه کاری او در ارائه خدمت تداوم یابد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد حسینی جمعه شب در آیین بزرگداشت شهدای خدمت در حسینیه عاشقان ثارالله شهر گرگان، اظهار کرد: شهید رئیسی خیلی ساده‌زیست و خستگی‌ناپذیر بود. تواضع و فروتنی نزد این شهید بزرگوار سبب شد تا او را اینگونه بالا ببرد.

وی خاطرنشان کرد: تحمل از دست دادن او خیلی سخت است چون فردی منظم، با انگیزه، پویا، ساده‌زیست و با صفا بود و خدمت به مردم را با تمام وجود انجام می‌داد.

وی گریزی به خدمات سه ساله شهید جمهور زد و گفت: او در کمتر ار ۳ سال علاوه بر سفرهای استانی، ۲۸ سفر خارجی برای افزایش تعاملات با کشورها را انجام داد.

حسینی در خصوص ویژگی شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه نیز گفت: او را از سال‌ها قبل می‌شناختم و اقدام او در زمان مسوولیت وزارت امور خارجه برای گسترش تعاملات با کشورهای همسایه و حمایت از مقاومت و مردم غزه، همیشه ماندگار خواهد ماند.

شیوه کاری شهید جمهور در ارایه خدمت به مردم تداوم یابد

وی تاکید کرد: باید شهید جمهور و همراهانش را بهتر شناخته و مسوولیت آیندگان برای ادامه راه این شهدا در ارائه خدمت صادقانه به مردم و تعالی انقلاب اسلامی بیشتر باشد.

در این آیین ضمن قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید از سوی قاری برجسته بین‌المللی استاد حامد شاکرنژاد، حسین سیب‌سرخی از مداحان به مداحی پرداخت و شرکت کنندگان، یاد و شهدای خدمت را گرامی‌داشتند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha