۶ خرداد ۱۴۰۳، ۸:۴۲
کد خبرنگار: 1022
کد خبر: 85489339
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ساده زیستی شهید رئیسی، ویژگی یک مدیر در تراز انقلاب است
مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در فرمانداری ترکمن

گرگان- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: ساده زیستی شهید رئیسی، ویژگی یک مدیر تراز انقلاب اسلامی است که باید به الگویی برای بقیه مدیران تبدیل شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری گلستان، سید علی مهاجر شنبه شب در آیین بزرگداشت شهیدان خدمت در فرمانداری شهرستان ترکمن اظهار کرد: ولایتمداری رئیس جمهور شهید کم نظیر بود و او خود را سرباز ولایت می دانست و در راه از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کرد.

وی یادآورشد: شهید رئیسی نشان داد با روحیه انقلابی می توان مرد میدان عمل شد و اتفاقات ارزشمندی که دیگر دولت‌ها جرات انجام دادن آن را نداشتند انجام داد.

ساده زیستی شهید رئیسی، ویژگی یک مدیر در تراز انقلاب است

مهاجر گفت: انتظار رئیس جمهور شهید از مسوولان جاری کردن روش مدیریتی و کاری او بود و ما تلاش می‌کنیم در گلستان همان مسیر و روش رئیس جمهور را اجرا کنیم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha