گلستانی‌ها قدرشناس خدمات شهید رئیسی هستند

گرگان- ایرنا- نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات شهید رئیسی و دولت سیزدهم در گلستان بر کسی پوشیده نیست و مردم این استان قدردان و قدرشناس این زحمات و خدمات هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا رمضانعلی سنگدوینی در جمع نمازگزاران جمعه گرگان اظهار کرد: قدردانی و قدرشناسی گلستانی‌ها در مراسم‌های برگزار شده به صورت متمرکز در گرگان و سایر شهرها و روستاهای استان، به خوبی به نمایش درآمد.

وی ادامه داد: مردمی بودن از ویژگی خاص دیگر شهید رئیسی بود که بارها تیم‌های امنیت و حفاظت ریاست جمهوری اجازه نمی‌دادند شهید رئیسی از ماشین پیاده و در بین مردم حضور داشته باشد، اما این شهید خدمتگزار کار خودش را انجام می‌داد و بین مردم می‌رفت.

وی یادآور شد: در سفر اول دولت سیزدهم و شهید رئیسی به گلستان، موضوع حل مشکل پتروشیمی این استان کلید خورد و با پیگیری‌های انجام شده، این پروژه با چهار هزار میلیارد ریال با حضور هلدینگ خلیج فارس در سفر دوم اجرایی شد.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت خلیج گرگان که نگرانی‌های برای مردم منطقه و استان‌های شمالی ایجاد کرده بود، با دستور شخص رئیس جمهور شهید، احیا شد.

سنگدوینی بیان کرد: صدور مجوز برای اجرای طرح گردشگری و طبیعت‌گردی جزیره آشوراده که شخص رئیس جمهور فقید در ۲ سفر استانی به آنجا رفتند، از اقدامات دیگر یادگار در دولت سیزدهم بود.

وی اظهار کرد: صدور مجوز برای ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی کودکان جایگزین بیمارستان کودکان طالقانی فعلی مرکز استان و بیمارستان شرق گرگان نیز بخش کوچکی از خدمات دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان با ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

وی خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن مصوبه منطقه آزاد اینچه‌برون، مجوز احداث سیکل ترکیبی نیروگاه علی‌آبادکتول با ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار نیز در این دولت انجام شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha