جانشین نیروی دریایی ارتش: شهید آیت الله رئیسی نمادی از ارزش های نظام اسلامی است

نوشهر - ایرنا - جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : امروز شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی نمادی از اسوه اخلاق، مجاهدی در راه خدا، مردی خستگی ناپذیر بوده که این گونه در مسیر خدمت صادقانه جانش را فدای ملت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر دریادار حمزه علی کاویانی روز جمعه در آیین سوگواری شهادت سیدالشهدای خدمت شهید و همراهانش و گرامیداشت شهدای سوم خرداد در مصلای امام خمینی (ره) نوشهر، افزود: بی تردید این انقلاب با این شهدا زنده است و باید رهرو و ادامه دهنده راه آنان در نظام اسلامی باشیم.

وی اظهار کرد : عزت، استقلال و اقتدار انقلاب اسلامی در سطح کشورهای منطقه به واسطه حماسه آفرینی ها و ایثارگری هایی شهدایی چون شهید جمهور؛ سردار سلیمانی، شهید همت است که به خود می بالد و این اقتدار، عزت و توانمندی بالا در سطوح مختلف، دنیا را مات، مبهوت و شگفت زده کرده است.

وی بیان داشت : درخت انقلاب ما روز به روز زنده تر و تنومندتر می شود چرا که همه مولفه های قدرت را دارد و عصر کنونی، عصر انفجار نور است و در زمان حاضر در همه زمینه ها اعم از پزشکی، سلول های بنیادین، نانو، پیشرفته ترین تجهیزات دفاعی و انرژی صلح امیز هسته ای حرف برای گفتن داریم.

جانشین نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هنر این انقلاب آن بود که جلوی دوقطبی شدن را بگیرد و قدرت بازدارندگی دارد و این کشور هم اکنون ظرفیت های لازم برای ابرقدرت جهانی را دارد به واسطه همین اقتدار است که نزدیک به ۲ دهه نیروی دریایی ارتش و سپاه انقلاب اسلامی در دریای سرخ حضور داریم درحالی که در گذشته اینگونه نبود.

جانشین نیروی دریایی ارتش: شهید آیت الله رئیسی نمادی از ارزش های نظام اسلامی است

دریادار کاویانی افزود : ناوگروه های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در دورترین آب های آزاد بین المللی را می بینیند این نشان از همبستگی، وفاق و همدلی میان نیروهای مسلح در تولید قدرت است و در دیگر بخش ها از جمله تولید سامانه ای، زیرسامانه ای به همین شکل بوده است و باید گفت در حوزه فرامنطقه ای هیچگاه اجازه تعرض و تهدید به خاک میهمن ایران اسلامی به دشمن نمی دهیم و مسیر قدرت سازی کشور روز به روز گسترده تر می شود.

وی تاکید کرد : باید روز به روز قوی تر بشویم غیر از آن کشورهای ایادی استکبار غرب روز به روز در صدد تضعیف کشورهای مظلوم و ضعیف در دنیا هستند، قدرت ما پیش رونده بوده نه ظلم را می پذیریم و نه ظلم می کنیم و در زمان حاضر به واسطه شعار عدالت محور در برخی از کشورها نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی پاسگاه دارد ضمن آنکه در سطح هم مدعی مشروعت فلسطین اشغالی هستیم

به گزارش ایرنا، بالگرد حامل خادم الرضا (ع) شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، هشتمین رئیس جمهور اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی روی رودخانه ارس در مرز مشترک با جمهوری آذربایجان، در محدوده شهرستان ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود سقوط کرد. حجت الاسلام آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سیدمهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و سه نفر کادر پروازی، دیگر سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند که همگی به شهادت رسیدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha