۲ خرداد ۱۴۰۳، ۲۰:۱۷
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85486475
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

پایگاه‌های صهیونیست‌ها زیر آتش حملات راکتی-موشکی حزب‌الله

تهران- ایرنا- رزمندگان حزب الله در چندین عملیات، پایگاه های نظامیان صهیونیست را در اراضی اشغالی لبنان و شمال فلسطین اشغالی هدف حملات راکتی و موشکی قرار دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از المیادین، حزب الله لبنان اعلام کرد یک پایگاه نظامیان اشغالگر را در اراضی اشغالی «شبعا» با موشک ضد زره هدف قرار داده است.

رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان همچنین پایگاه نظامی «البغدادی» را با موشک هدف قرار دادند که بر اثر آن، موشک مذکور به طور مستقیم موشک به این پایگاه اصابت کرد.

رسانه های صهیونیست نیز اذعان کردند به دنبال حمله موشکی مقاومت اسلامی لبنان به شهرک صهیونیست نشین «افیفیم»، یک ساختمان در این شهرک بر اثر اصابت موشک ضد زره، دچار آتش سوزی شد.

حزب الله لبنان در عملیات دیگری، پایگاه نظامی «السماقه» را در ارتفاعات اشغالی «کفرشوبا» با سلاح مناسب هدف قرار داد.

رزمندگان حزب الله همچنین یک ساختمان مورد استفاده اشغالگران را در شهرک صهیونیست‌نشین «کفر گلعادی» با موشک هدف حمله قرار دادند.

رسانه های صهیونیست همچنین اذعان کردند آژیر خطر در شهرک های «حانیتا»، «روش هنیکرا» و «شلومی» در نزدیکی مرز با لبنان به صدا درآمده است.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی»، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اشغالی کرده است.

از ابتدای عملیات حزب‌الله در شمال فلسطین اشغالی، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در این منطقه ناگزیر به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین به هزینه سنگین جنگ برای این رژیم در همه زمینه‌ها از جمله اقتصادی در شهرک‌های صهیونیست نشین شمال فلسطین اشغالی و به ویژه بخش کشاورزی اذعان کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha