۳ خرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85486863
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تأکید فرمانده ارتش لبنان بر «وحدت ملی»

تهران- ایرنا- فرمانده ارتش لبنان امروز (پنجشنبه) بر اتحاد ملی به منظور مقابله با تجاوزات رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری «العهد»، ژنرال «جوزف عون» فرمانده ارتش لبنان در آستانه سالروز «عید مقاومت و آزادسازی» تأکید کرد که تجاوزات کنونی رژیم صهیونیستی در ادامه اقدامات تجاوزکارانه طولانی مدت دشمن در دهه‌های گذشته علیه ملت لبنان است.

وی گفت: این عید با یک نقطه عطف تاریخی بزرگ مربوط به آزادسازی بخش بزرگی از سرزمینمان از اشغال اسرائیل و مقابله با طمع‌ورزی این رژیم در اراضی و منابع کشور، مرتبط است.

فرمانده ارتش لبنان افزود: این عید امروز بیش از هر زمان دیگری برای ما یادآور این موضوع است که حفظ دستاورد آزادسازی اراضی تنها از طریق وحدت ملی و تلاش در جهت تأمین منافع کشور، میسر است.

وی با اشاره به شرایط حساس لبنان، بر لزوم اتحاد، تلاش همگانی، مسئولیت‌پذیری و فاصله گرفتن از اندیشه‌های تنگ‌نظرانه تأکید کرد و آن را تنها راه پیشرفت کشور دانست.

فرمانده ارتش لبنان همچنین تأکید کرد که ارتش دائما پناه لبنانی‌ها و منبع قدرت آن‌ها باقی خواهند ماند و به مسیر عزت، فداکاری، وفاداری به میراث شهدایی که با خون خاک وطن را آبیاری کردند، ادامه خواهد داد و هرگز در عمل به وظایف خود ذره‌ای دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، ۲۵ ماه می سال ۲۰۰۰ به عنوان عید مقاومت و آزادسازی در لبنان اعلام شد. در این روز نظامیان صهیونیست پس از ۲۲ سال اشغالگری در نتیجه حملات مقاومت لبنان، مجبور به عقب‌نشینی از مناطق جنوب این کشور شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha