۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۳۲
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85477272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کرامت رضوی سفیران امام مهربانی‌ها ضامن آزادی ۲۰ زندانی ملایری شد

همدان- ایرنا- همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) و دهه کرامت، با حضور کاروان «زیر سایه خورشید» و خادمان و پرچم امام مهربانی‌ها در زندان ملایر، ۲۰ نفر از زندانیان این شهرستان آزاد و ۲۵ نفر نیز به صورت رای باز محکومیت خود را ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ رئیس دادگستری ملایر عصر سه‌شنبه در مراسم حضور خادمان و پرچم حرم امام رضا(ع) در زندان ملایر، با اشاره به برکت حضور پرچم متبرک حرم امام رضا(ع)، گفت: حضور پرچم مقدس امام مهربانی‌ها در این مکان، مقدمات تجدید پیمانی برای همه ما است.

«احسان فرجی» بیان کرد: برکت حضور پرچم بارگاه منور رضوی شامل حال زندانیان ملایر شد و به تعدادی از زندانیان مرخصی اعطا و ۲۰ نفر از زندانیان نیز آزادی خود را به دست آوردند.

وی ادامه داد: برای زندگی بهتر و قرار گرفتن در مسیر بندگی، باید متوسل به ائمه اطهار(ع) شویم و حضور پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) به ویژه برای مددجویانی که بنا به دلایل و شرایطی در بند هستند، می‌تواند اثرگذار باشد.

رئیس دادگستری بیان کرد: امیدواریم برکت حضور سفیران رضوی و پرچم بارگاه مطهر امام هشتم، شامل حال همه مردم شود و با یک زندگی سالم و درست هم مقدمات آزادی زندانیان فراهم و معضلات اجتماعی کاهش پیدا کند.

دادستان ملایر نیز در این آیین اظهار کرد: در راستای انجام برنامه‌های فرهنگی در زندان، خادم‌یاران حرم رضوی به همراه پرچم بارگاه امام رضا(ع) در زندان ملایر حاضر شدند.

«محمد رحیمی» گفت: به یمن حضور خادمان و پرچم حرم رضوی، به ۲۰۰ نفر از زندانیان مرخصی ۱۰ روزه اعطا شد و همچنین ۲۰ نفر از زندانیان آزاد شدند و ۲۵ نفر نیز به‌صورت رأی باز محکومیت خود را ادامه می‌دهند.

وی بیان کرد: برنامه‌های فرهنگی در زندان همچون حفظ قرآن و قصص و روایات قرآنی و سایر برنامه‌ها موجب می‌شود زندانیان در راستای اصلاح و بازپروری قدم‌های مؤثری بردارند و همین امر باعث کاهش مجازات و تخفیف به آنان می‌شود.

کرامت رضوی سفیران امام مهربانی‌ها ضامن آزادی ۲۰ زندانی ملایری شد

به گزارش ایرنا؛ امروز /سه‌شنبه/ کاروان «زیر سایه خورشید» با حضور خادمان و پرچم حرم امام رضا(ع) میهمان ملایری‌ها بود و سفیران امام رئوف در نقاط مختلف ملایر حاضر شدند.

حضور در شهر و بخش سامن، دیدار با خانواده شهید امنیت «محمود خداداد»، یادواره شهدای طجر سامن، حضور در خانه سالمندان مهر مادران امیدوار سامن از جمله برنامه‌های امروز سفیران رضوی بود.

شهرستان ملایر با جمعیتی بیش از ۳۰۰ هزار نفر در ۷۵ کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha