۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۰
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85472311
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حج امسال باید سبب اتحاد مسلمانان علیه صهیونیسم شود

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش با تاکید بر اینکه حج امسال باید متفاوت‌تر از سال‌های گذشته باشد، گفت: حج امسال باید سبب اتحاد مسلمانان برای اعلام برائت از مشرکین و رژیم صهیونیستی باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش اظهار کرد: مسلمانان در حج امسال باید با اتحاد و وحدت، از مردم مظلوم فلسطین دفاع تمام قد کنند و صدای خود را به گوش غرب جنایتکار برسانند.

وی با بیان اینکه پس از ۷۶ سال جنایت رژیم صهیونیستی، امروز افکار عمومی در جهان به جانی بودن این رژیم کودک کش باور دارد، افزود: امروز اسراییل و متحدانش در بدترین شرایط خود قرار دارند و نشانه‌های نابودی آنان نمایان شده است.

امام جمعه کیش ادامه داد: جوانان و دانشگاهیان غربی به حقانیت مسلمانان غزه آگاه شده و در برابر دولت‌های جنایتکار خود قد علم کرده‌اند؛ این جنبش باید تا نابودی رژیم صهیونیستی و حامیانش ادامه یابد.

وی با اشاره به جان گرفتن گروه‌های مقاومتی جدید در منطقه گفت: یمن امروز نقش بسزایی در مقاومت و مبارزه علیه استکبار جهانی دارد و تمامی توجه جهانیان را به خود جلب کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین بی نیاز افزود: تقویت روز افزون جریان‌های مقاومت نشان می‌دهد که تفکر سلیمانی زنده است و تا نابودی کامل استکبار روز به روز تقویت خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بسیاری از کشورهای جهان تحت سلطه امریکا هستند، اظهار کرد: امریکا بیش از صدها پایگاه نظامی در اروپا دارد و خود این کشورها از حضور نظامی امریکا در خاک آنان تحقیر می‌شوند.

امام جمعه کیش ادامه داد: انقلاب اسلامی استقلال را برای ایران به ارمغان آورد و سبب شد تا امریکا سلطه‌گری خود بر این کشور را با حقارت برچیند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha