۲۷ فروردین ۱۴۰۳، ۰:۳۹
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85444653
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه کیش: سربازان ولایت دل مردم آزاده جهان را شاد کردند

کیش- ایرنا- امام جمعه کیش با اشاره به پاسخ کوبنده ایران به گستاخی رژیم صهیونیستی، گفت: سربازان ولایت دل مردم آزاده جهان را شاد کردند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز شامگاه یکشنبه طی سخنرانی در محل تجمع مردم کیش در حمایت از پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: پاسخ موشکی ایران به گستاخی‌های رژیم صهیونیستی در صدر اخبار جهان قرار گرفت و امیدی برای مردم آزاده جهان برای نابودی این غده سرطانی شد.

وی ادامه داد: دفاع مشروع و قاطع ایران از خود سبب شد تا پس از ماه‌ها استرس و دلهره جنگ، مردم غزه یک شب راحت را تجربه کنند.

امام جمعه کیش با بیان اینکه پاسخ موشکی ایران تمامی معادلات منطقه را تغییر داد، افزود: رژیم صهیونیستی برای اولین بار در حالت تدافعی قرار گرفته و خطر نابودی را با پوست و استخوان حس کرده است.

وی اضافه کرد: در هر نقطه از جهان اگر منافع ایران و ایرانی در خطر باشد با پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی همراه خواهد بود؛ جمهوری اسلامی آماده پاسخ کوبنده‌تر به هرگونه تعرضی است و عملیات اخیر فقط ذره‌ای از اقتدار ایران اسلامی بود.

حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز از حضور پر شور مردم در حمایت از عملیات مقتدرانه سربازان ولایت علیه رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha