۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۱۴
کد خبر: 85471651
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تجلیل از ۱۸ دانش‌آموز مستعد لارستان توسط یک سازمان مردم نهاد+ فیلم

لارستان- ایرنا- طی آیینی باشکوه از ۱۸ دانش‌آموز مستعد و برتر شهرستان لارستان توسط مسئولان سازمان مردم نهاد مجمع خیران نخبه‌پرور فارس تجلیلی شد.

رئیس بنیاد نخبگان فارس و مسئول ایجاد و مدیریت شبکه سراسری مجمع خیران نخبه‌پرور کشور گفت: هدف از حضور در لارستان، تقدیر سازمان مردم نهاد مجمع خیران نخبه پرور فارس از دانش آموزان مستعد برتری بود که در قسمت هدایت طرح ملی شهاب برگزیده شده بودند و در حاشیه آن نیز طی جلسه با چند تن از خیرین شهرستان، شرایط راه اندازی نمایندگی مجمع خیران نخبه پرور در لار بررسی شد.

دکتر حبیب شریف روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در حاشیه مراسم تقدیر از دانش آموزان مستعد برتر لارستان افزود: مجمع خیران نخبه پرور در سال ۹۵ در فارس تاسیس شد و تلاش داریم دفتر نمایندگی این مجمع را در شهرستان های فارس داشته باشیم و لارستان یکی از شهرستان های اولویت دار برای ما بود.

شریف اضافه کرد: طی نشستی که با چند تن از خیرین بزرگوار لارستان داشتیم، قول مساعد برای همکاری در زمینه تامین مکان برای دفتر نمایندگی و تعریف جوایزی به نام بزرگان شهر داده شد که این کار برای حدود ۵۰ دانش آموز در قالب ۱۰ جایزه صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با همکاری اداره آموزش و پرورش، ثبت نام به همراه مستندات مربوطه و چند برابر ظرفیت انجام خواهد شد تا توسط کارشناسان ما بررسی و غربال شده و برگزیده ها انتخاب شوند.

او توضیح داد: خود دانش آموزان علاقه مند نیز می توانند در سایت مجمع ثبت نام کرده و به صورت خود اظهاری، اطلاعات و مستندات خود را برای ما ارسال نمایند.

رئیس بنیاد نخبگان فارس در پایان عنوان کرد: توقع این است که خیرین گرانقدر در کنار توجه به کارهای خیر و عام المنفعه در حوزه های سخت افزاری مانند مدرسه و بیمارستان و کتابخانه، به حوزه نیروی انسانی توانمند برای این اماکن نیز توجه کنند؛ چرا که مدرسه و بیمارستان خوب یک معلم خوب و یک پزشک حاذق نیز می خواهد.

چند تن از اعضای مجمع خیران نخبه پرور به همراه رئیس بنیاد نخبگان فارس با حضور نیم روزی خود در لارستان، از ۱۸ نفر از دانش آموزان مستعد برتر تقدیر کردند.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha