اجرای کنسرت‌ها، نمایش‌ها و جشنواره‌های مازندران لغو شد/ سینماها تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند

ساری- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: همه کنسرت‌ها و جشنواره‌های هفته جاری مازندران با توجه به شهادت رئیس‌جمهور و همراهان‌شان تا پایان هفته لغو شده و سینماهای استان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

احسان آهنگر روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تسلیت به مقام معظم رهبری و مردم اظهار کرد: با توجه به حادثه تلخ و غم‌انگیزی که برای رئیس‌جمهور محبوب کشورمان و هیئت همراه رخ داد همه کنسرت‌هایی که این هفته قرار بود در مازندران برگزار شود لغو شده است.

وی افزود: برپایی جشنواره‌هایی که قرار بود این هفته در سراسر استان برگزار شوند نیز منتفی است و صرفا رویدادهایی که امکان تغییر فرآیند اجرایی‌شان به تناسب حال و هوای کشور و گرامیداشت یاد این شهدای والامقام و حفظ شأن و جایگاه‌شان وجود دارد امکان برگزاری دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: علاوه بر لغو کنسرت‌ها و توقف اجرای رویدادهای فرهنگی و هنری استان، سینماهای استان نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و اجرای همه نمایش‌ها نیز تا پایان هفته لغو است.

آهنگر افزود: زمان ازسرگیری فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان متعاقبا از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، حوالی ساعت ۱۴:۳۰ روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت هنگام بازگشت از مراسم بهره‌برداری سد قزل‌قلعه‌سی آذربایجان شرقی به سمت تبریز در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید. در این سانحه دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور و کادر پرواز نیز به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha