۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۴۵
کد خبرنگار: 1179
کد خبر: 85470766
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برابر داماش گیلان متوقف شد

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۴۵
کد خبر: 85470766
تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برابر داماش گیلان متوقف شد

اهواز - ایرنا - تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته سی ام لیگ دسته اول باشگاه های کشور در مصاف با حریف شمالی خود متوقف شد.

به گزارش ایرنا تیم های نفت مسجدسلیمان و داماش گیلان چهارشنبه شب در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

در این دیدار سینا بختیاری، علی جراح، محمدامین سعیداوی، آزاد جعفرزاده، رضا احمدیان زاده، محمد احمدی، رضا رضایی، عباس عسگری، امین هاشمی فرد، محمدرضا خدری و سجاد تمیمی برای نفت مسجدسلیمان به میدان رفتند.

همچنین سعید ابراهیم پور، آرمان لطف خدا، مجتبی بیژن، سعید دلاور، پژمان نجات، بلال میرزاعلی، محمد رستمی، رضا زاهد تبار، رضا پورمهدی آبادی، امیرحسین یوسفی و سجاد قلی بیگی ترکیب داماش را تشکیل دادند.

در دقیقه ۶ بازی امیرحسین یوسفی گل اول بازی را به سود داماش به ثمر رساند همچنین در دقیقه ۱۸ سجاد قلی بیگی از روی نقطه پنالتی مجددا برای داماشی ها گلزنی کرد.

در نیمه دوم بازی، نفت توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقایق ۶۱ و ۹۰ توسط محمدرضا خدری و رضا رضایی بازی را به تساوی کشاند تا همچنان نسبت به صعود به لیگ‌برتر امیدوار باشد.

در سوی مقابل داماشی ها برای بقا در لیگ یک به هر سه امتیاز بازی نیاز داشتند که به این مهم نرسیدند. این تیم اکنون با ۲۴ امتیاز در مکان شانزدهم رده بندی قرار دارد.

در این بازی کمیل حیدری بازیکن داماش با دریافت ۲ کارت زرد از زمین اخراج شد.

در حال حاضر تیم نفت مسجدسلیمان با کسب ۵۵ امتیاز در مکان چهارم رده بندی جای دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha