آیا سایپا تهران جایگاه دومی تیم فوتبال چادرملو اردکان را امضا می‌کند؟

یزد- ایرنا- تیم فوتبال چادرملو اردکان یزد در هفته بیست و نهم مسابقات لیگ دسته اول کشور از ساعت ۱۷ امروز ( پنجشنبه ) ۱۳ اردیبهشت ماه در ورزشگاه انقلاب کرج میهمان تیم سایپا است که در صورت پیروزی بر حریف جایگاه دومی خود را در بالای جدول رده‌ بندی تثبیت می‌کند.

به گزارش ایرنا، تا پایان هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان تیم خیبر خرم آباد با کسب ۶۴ امتیاز خود را برای حضور در لیگ برتر فوتبال قهرمانی باشگاه‌های کشور آماده می‌کند.

همچنین بعد از تیم خیبر خرم آباد تیم فوتبال چادرملو اردکان با کسب ۵۷ امتیاز در مکان دوم و تیم فجر شهید سپاسی شیراز نیز با ۵۴ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

حریف مدعی امروز تیم فوتبال چادرملو یعنی تیم سایپا تهران هم با کسب ۴۱ امتیاز در مکان پنجم لیگ است و در صورت برد خانگی تا یک پله در جدول رده بندی صعود می‌کند.

تقابل ۲ تیم چادرملو اردکان و سایپا تهران برای هر ۲ تیم به خصوص برای نماینده فوتبال یزد در لیگ آزادگان بسیار دارای اهمیت و یک بازی حیاتی محسوب می‌شود.

علت این حساسیت به دلیل نزدیک بودن امتیاز چند تیم بالای جدول لیگ آزادگان است که هر کدام با کمی لغزش و از دست دادن امتیاز با تیم دیگر جابجا می‌شوند و بنابراین چادرملو باید قدر بازی حساس خارج از خانه خود را بداند.

دست اندرکاران باشگاه چادرملو اردکان با درک همین موضوع مهم و حساس بودن بازی در تهران، با چندین دستگاه اتوبوس نسبت به انتقال تماشاگران به کرج و تشویق تیم اقدام کردند.

در بازی رفت ۲ تیم چادرملو اردکان و سایپا تهران که در ورزشگاه شهید نصیری و با حضور تماشاگران یزدی برگزار شد تیم میزبان موفق شد، حریف خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

آیا سایپا تهران جایگاه دومی تیم فوتبال چادرملو اردکان را امضا کند؟

کارشناس فوتبال یزد گفت: با توجه به شرایط جدول مسابقات و وضعیت تیم‌ها در بالای جدول، تیم چادرملو اردکان در مقابل سایپا تنها باید به فکر شکست حریف و کسب سه امتیاز این دیدار حیاتی باشد.

"علی محمد قادریان" افزود: تیم چادرملو اردکان در سه مسابقه اخیر خود تن به نتایج مساوی داده و بنابراین باید برای خارج شدن از این وضعیت با تمام قوا و در یک بازی دقیق و با تمرکز کامل به دروازه سایپا حمله‌ور شود.

در پایان این مسابقات تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ یک به لیگ برتر فصل آینده صعود می‌کنندوی بیان کرد: با ظرفیت‌های خوبی که در تیم چادرملو اردکان وجود دارد اگر بر اساس شناخت کامل نقاط ضعف حریف دیدار خود را مدیریت کند امیدواریم با دست پر و شکست حریف مدعی به یزد برگردد.

تیم‌های داماش گیلان، مس کرمان، سایپا تهران، دریا کاسپین بابل، مس سونگون ورزقان، خلیج فارس ماهشهر، پارس جنوبی جم، خیبر خرم‌آباد، نفت مسجدسلیمان، فجرشهید سپاسی، آرمان گهر سیرجان، استقلال ملاثانی، مس شهربابک، ون پارس اسلامشهر، چادرملو اردکان، شهرداری آستارا گیلان، مناطق نفت خیز گچساران و خوشه طلایی در این رقابت‌ها حضور دارند.

در پایان این مسابقات تیم‌های اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ یک به لیگ برتر فصل آینده صعود می‌کنندو سه تیم پایانی جدول یعنی تیم‌های شانزدهم، هفدهم و هجدهم لیگ یک به لیگ دسته دوم فصل آینده(۱۴۰۴-۱۴۰۳) سقوط خواهند کرد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارند و این استان با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی و ۲ هزار فضای ورزشی باز و مسقف در ۱۲ شهرستان در اختیار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha