۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۱۶
کد خبر: 85470595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ میلیارد ریال به ورزش استان قزوین اختصاص یافت

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۱۶
کد خبر: 85470595
۱۵۰ میلیارد ریال به ورزش استان قزوین اختصاص یافت

قزوین - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ۱۵۰ میلیارد ریال از سوی وزارت ورزش و جوانان در سال جاری به ورزش این استان اختصاص یافت.

عباس علایی مقدم عصر چهارشنبه در آیینی به مناسبت روز دختر و تجلیل از بانوان نام‌آور فوتبال و فوتسال استان قزوین در سالن آمفی تئاتر کانون فرهنگی رشد اظهار کرد: سند آمایش ورزش کشور در سال گذشته تدوین شد تا عدالت در ساخت اماکن ورزشی در سطح استان ها صورت گیرد.

وی ادامه داد: ظرفیت استان قزوین در همه رشته‌های ورزشی به خصوص فوتبال بی‌نظیر است و این موضوع در استقبال تماشاگران شمس آذر کاملا مشهود است.

علایی مقدم گفت: قزوین از ظرفیت فنی بسیار مناسبی در ورزش بانوان برخوردار است، چرا که امروز افتخارات و مدال‌آوری قابل قبولی برای این استان به وجود آمده است.

به گفته این مسوول، ۴۵ هزار بانوی ورزشکار بیمه شده در استان قزوین فعال هستند و معتقدیم که یک مادر ورزشکار می‌تواند فرزندان سالم و ورزشکاری به جامعه تحویل دهد تا جامعه ای پویا و سالم داشته باشیم.

وی درباره امکانات ورزشی استان قزوین برای بانوان افزود: اصلاح کف‌پوش، گرمایش و گازرسانی سالن خرمدشت برای فوتبال بانوان صورت گرفته و در راستای حمایت از باشگاه داران قدم برداشتیم و با مدارس فوتبال و باشگاه ها نیز همکاری داریم.

علایی مقدم با بیان اینکه بازی‌های تیم فوتبال شمس آذر در ورزشگاه قزوین با حضور تماشاگران زن برگزار می شود، گفت: این استان جایگاه ویژه‌ای برای بانوان و حضور هر چه بیشتر آنها در سطح جامعه قائل و در خصوص حضور بانوان در اماکن ورزشی پیشگام است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطر نشان کرد: یکی از طرح‌های اولویت‌دار ما خانه سنگ‌نوردی قزوین بود که در ۲ ماه آینده این سالن تکمیل می‌شود و از دولت سیزدهم درخواست می‌شود با مساعدت خود باعث ساخت و تکمیل سالن ۶ هزارنفری مجهز ورزشی در استان شود.

۱۵۰ میلیارد ریال به ورزش استان قزوین اختصاص یافت

تفرقه افکنی در ورزش استان قزوین وجود ندارد

همچنین رییس هیات فوتبال استان قزوین گفت: پیشکسوتان عرصه فوتبال از ۵۰ سال گذشته نهال پرقدرت این رشته ورزشی را در استان کاشتند و امروز فوتبال این دیار در عرصه ملی و بین‌المللی قابل احترام و عزت است.

حسین باجیوند افزود: امروز عملکرد ورزشکاران قزوین بسیار چشمگیر است، چرا که در رده جوانان فوتبال شمس آذر که افتخار آفریده و در رده لیگ فوتبال بزرگسالان کشور قرار دارد و نوجوانان ورزشکار استان نیز به مرحله لیگ برتری دست یافتند.

وی اضافه کرد: این مهم نشان از همدلی و همکاری ورزشکاران و مسوولان ورزشی این استان دارد و علت رسیدن به این نقطه در ورزش این است که نگذاشتیم تفرقه افکنی صورت گیرد.

رییس هیات فوتبال استان قزوین خاطر نشان کرد: رشته‌های مختلف ورزشی این استان تغییر اساسی و چشمگیری داشته و فوتبال سرآمد این تغییرات بوده و با وجود همه تنگناها، تحریم‌ها و مشکلات اما با وجود مربیان توانمند، همیشه رو به جلو حرکت کرده است.

۱۵۰ میلیارد ریال به ورزش استان قزوین اختصاص یافت

در پایان این آیین از بانوان نام‌آور استان قزوین با اهدا لوح تقدیر شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha