نماینده مجلس: موسسه‌ حمایت از بانوان ورزشکار در قزوین تشکیل می‌شود

قزوین - ایرنا - نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: موسسه‌ای برای حمایت از بانوان ورزشکار و قهرمان استان در حال شکل‌گیری است تا حمایت‌های لازم از این بانوان صورت گیرد.

به گزارش ایرنا، فاطمه محمدبیگی روز چهارشنبه در آیینی به مناسبت روز دختر و تجلیل از بانوان نام آور فوتبال و فوتسال استان در سالن آمفی تئاتر کانون فرهنگی رشد با حضور مسوولان استانی و ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: ورزشکاران در جامعه به دلیل اینکه گردش فیزیکی آنها بسیار زیاد است از تفکرات مناسبی برخوردارند و موفق تر از سایر اقشار جامعه زندگی می کنند.

وی ادامه داد: قزوین طی سال های گذشته در رشته های مختلف از جمله فوتبال خوش درخشیده و قهرمانان ملی و فراملی، استادان و پیشکسوتان موفقی را نیز در این عرصه ورزشی دارد.

محمدبیگی ادامه داد: آن چه که امروز اهمیت دارد این است که محیط های سالمی برای اوقات فراغت جوانان فراهم کنیم و در همین راستا درصددیم تا بودجه اختصاصی برای احداث ورزشگاه ۶ هزار نفری و مرکز سنگ نوردی، ورزش زورخانه ای و استخرهای جدیدی را در سطح استان به دست آوریم.

به گفته این مسوول، همچنین تکمیل طرح‌های نیمه تمام ورزشی و عمرانی و چمن های مصنوعی در شهر و روستاهای استان و همچنین تخصیص فضاهای ورزشی بانوان ورزشکار را در دستور کار خود قرار دادیم.

وی افزود: بخشی از فضای بوستان های شهر باید در اختیار بانوان برای ورزش و اوقات فراغتشان قرار گیرد، چرا که بانوان نمی توانند همانند مردان به راحتی در فضای عمومی ورزش کنند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همه تلاش ما کمک و حمایت از جامعه ورزشی می باشد چرا که با وجود همه کمبودها و مشکلات اما همچنان موفق عمل کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha