۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۲۹
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85469728
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار اردبیل: مدیران دستگاه‌ها برای جذب اعتبارات ملی تلاش کنند

اردبیل - ایرنا - فرماندار اردبیل تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام را اولویت اساسی شهرستان عنوان کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به جذب اعتبارات ملی تلاش کنند چرا که اعتبارات شهرستانی پاسخگوی اجرا و تکمیل پروژه‌های بزرگ نیست.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری اردبیل، سیدمحمد اعتماد اعجازی روز چهارشنبه در نشست کمیته برنامه‌ریزی و توزیع اعتبارات اردبیل اظهار کرد: حوزه‌های راه روستایی، طرح هادی، ارتباطات، آب آشامیدنی و آب کشاورزی پنج موضوع مهمی است که در اولویت اختصاص اعتبار قرار دارد.

وی با تاکید بر توزیع عادلانه اعتبارها در اردبیل بر اساس اولویت‌ها و شاخص‌ها، افزود: نشست‌های کارشناسی و تخصصی با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه در این راستا برگزار شده تا اعتبارها در اجرا و تکمیل پروژه‌های مهم شهرستان هزینه شود.

فرماندار اردبیل با اشاره به تکمیل زیرساخت‌های روستایی بیان کرد: در کنار شاخص‌های اولویت‌دار توسعه سرانه فضاهای آموزشی، ورزشی و فرهنگی نیز در شهرستان مبنای کار است.

اعتبارات شهرستانی پاسخگوی اجرای پروژه‌های بزرگ نیست

وی لزوم ساماندهی بناهای تاریخی، بازارها و تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان اردبیل را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: سوای اعتبارهایی که به این حوزه اختصاص می‌یابد، باید از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران بخش خصوصی نیز استفاده شود.

اعتماد اعجازی عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به جذب اعتبارهای ملی اقدام نمایند و دراین راستا از ظرفیت استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند، چرا که اعتبارهای شهرستانی کفاف تکمیل و اجرای پروژه‌های بزرگ را نمی‌دهد.

پیش‌تر رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل از وجود حدود ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در نقاط مختلف این استان خبر داده بود.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha