۷۰ میلیارد ریال برای ساماندهی جاده گردشگری اردبیل- سردابه اختصاص یافت

اردبیل-ایرنا- فرماندار اردبیل از اختصاص ۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساماندهی جاده اردبیل- سردابه خبر داد و گفت: با اختصاص این میزان اعتبار پنج کیلومتر از جاده اردبیل - سردابه (از روستای حمل آباد تا خشکه‌رود )ساماندهی می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید محمد اعتماد اعجازی روز پنجشنبه در بازدید از عملیات اجرایی بهسازی جاده اردبیل-سردابه اظهار کرد: ساماندهی این جاده از مطالبات اساسی مردم منطقه و گردشگران بود و با توجه به افزایش تردد، و برای جلوگیری از تصادفات خودروها در این مسیر، ساماندهی و آسفالت‌ریزی این جاده به طول پنج کیلومتر و عرض ۱۱ متر در دستور کار قرار گرفت.

فرماندار اردبیل اظهار کرد: یکی از اقدامات اساسی دولت در شهرستان اردبیل ساماندهی جاده‌ها به ویژه جاده‌های مسیر گردشگری است که در این راستا با اختصاص اعتبارات لازم بهسازی و ارتقای جاده‌های گردشگری در اولویت قرار گرفته است و بر اساس این اولویت‌ها اعتبارات برای ساماندهی این جاده‌ها تامین می‌شود.

به گزارش ایرنا سردابه از روستاهای گردشگری استان اردبیل است و آبشار و چشمه‌ آب‌ گرم سردابه از جذاب‌ترین جاهای دیدنی اردبیل به‌حساب می‌آید. آبشار سردابه در ۲۸ کیلومتری غرب اردبیل، در ارتفاع حدود ۱۸۴۰ متری از سطح دریا و در دامنه‌ شرقی سبلان واقع است.

اعتماد اعجازی همچنین از افتتاح ۸۴ طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان خبر داد و گفت: ۶۹ مورد از این طرح‌ها با اعتبار هفت هزار و ۵۹۰ میلیارد ریال مربوط به طرح‌های عمرانی و ۱۵ مورد هم با اعتبار هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال مربوط به طرح‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

به گفته فرماندار اردبیل با افتتاح این طرح‌ها برای ۴۷۳ نفر در شهرستان اردبیل فرصت شغلی ایجاد شد.

وی افزود: همچنین همزمان با هفته دولت همچنین عملیات اجرایی ۶ طرح عمرانی و زیربنایی شهری و روستایی در اردبیل آغاز شد که ارزش اعتباری این طرح‌ها پنج هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha