۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱:۰۴
کد خبر: 85468223
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شکست خانگی گیتی پسند با چهار اخراجی

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱:۰۴
کد خبر: 85468223
شکست خانگی گیتی پسند با چهار اخراجی

اصفهان-ایرنا- تیم‌های اصفهانی گیتی پسند و هوانیروز اصفهان در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال باشگاه‌های ایران شامگاه دوشنبه در اصفهان بازی های خود را به تیم های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و آلومینیوم اراک واگذار کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم هندبال گیتی پسند در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های ایران شامگاه دوشنبه در سالن شهید سجادی اصفهان به مصاف تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون رفت و در نهایت با اختلاف یک گل بازی را به میهمان کازرونی خود واگذار کرد.

این دیدار که در نیمه نخست با نتیجه ۱۴ بر ۱۲ به سود تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون پایان یافته بود، در نهایت با نتیجه ۲۷ بر ۲۶ به سود تیم کازرونی پایان یافت و تیم اصفهانی با وجود شایستگی، با اختلاف میلی متری شکست خورد.

جدال امشب ۲ تیم نبرد بر سر نایب‌قهرمانی لیگ برتر بود و اهمیت بالایی بر هر ۲ تیم داشت و شکست شاگردان کیوان صادقی در بازی امشب نخستین باخت فصل آن ها در خانه بود که اتفاقات و حواشی متعدد بازی امشب در بوجود آمدن آن موثر بود.

تیم هندبال گیتی‌پسند بازی را طوفانی آغاز کرد و اختلاف امتیازی با میهمان خود را ابتدا به چهار و سپس به شش رساند ولی پس از اینکه کادرفنی نیروی‌زمینی شهیدشاملی کازرون تیم خود را بدون دلیل برای دقایقی از زمین بیرون کشید، ورق برگشت و جریان بازی عوض شد.

گیتی‌پسندی‌ها که تمرکزشان در اواسط نیمه نخست از دست رفته بود نیمه اول را با نتیجه ۱۲ بر ۱۴ به حریف واگذار کردند و اخراج شدن ساسان صادقی، علیرضا پیرزاده اهوازی و حمیدرضا تاجیک در نیمه‌های اول و دوم تحت‌تاثیر جو بازی برای گیتی پسندی ها گران تمام شد.

گیتی پسند چندین مرتبه در نیمه دوم اختلاف با نیروی زمینی شهید شاملی کازرون را از بین برد و حتی در چند دقیقه از بازی نسبت به حریف پیشی گرفته و نتیجه را به سود خود رقم زد ولی بی‌دقتی بازیکنان در زدن ضربات نهایی منجر به ثبت اولین شکست خانگی برای شاگردان کیوان صادقی شد تا در روزی که کم‌ترین حق‌شان تساوی بود، سومین شکست‌شان در لیگ برتر را در اصفهان را تجربه کنند.

هم اکنون تیم هندبال گیتی پسند اصفهان با ۳۳ امتیاز و ۲ امتیاز کمتر نسبت به نماینده کازرون در جایگاه سوم جدول قرار گرفته و برای دفاع از جایگاه خود باید دوشنبه هفته آینده در یک نبرد مهم و حیاتی دیگر در شهرآورد اصفهان به مصاف سپاهان برود که در جایگاه چهارم جدول ایستاده است.

گفتنی است، گیتی پسند در ادامه بازی‌های سخت انتهای فصل باید در هفته پایانی از مس کرمان که قهرمانی اش را قطعی کرده پذیرایی کند.
شکست دیگر برای پرواز هوانیروز اصفهان

در دیگر دیدار هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های ایران که امشب در اصفهان برگزار شد، تیم هندبال پرواز هوانیروز اصفهان از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در سالن پرواز اصفهان به مصاف تیم آلومینیوم اراک رفت و در نهایت با نتیجه ۲۳ بر ۳۲ شکست خورد و یک گام دیگر به سقوط از لیگ برتر نزدیک تر شد.

تیم پرواز هوانیروز اصفهان با شکست امشب، پنج امتیازی و در رده یازدهم جدول باقی ماند و تیم آلومینوم نیز با برد امشب ۹ امتیاز شد و جایگاه دهمی خود را تثبیت کرد.

به گزارش ایرنا، لیگ برتر هندبال کشور با حضور ۱۲ تیم از ۱۳ شهریور آغاز شده است و چهار تیم سپاهان، سپاهان نوین، گیتی پسند و پرواز هوانیروز از استان اصفهان در این لیگ حضور دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha