۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85466446
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دادستان کامیاران: دادگستری با اصناف مزاحم برخورد می‌کند

سنندج- ایرنا- دادستان عمومی و انقلاب کامیاران با انتقاد از وضعیت نامطلوب معابر عمومی این شهر، گفت: سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها به هر دلیلی ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری کل کردستان، میلاد کفراشی روز یکشنبه در بازدید میدانی از شهر کامیاران از وضعیت ناخوشایند سد معبر در پیاده‌روها و خیابان‌های سطح شهر انتقاد و اظهار کرد: سد معبر عمومی و اشغال پیاده‌روها، استفاده غیرمجاز از میادین و پارک‌ها به هر دلیلی ممنوع است.

وی افزود: معابر عمومی متعلق به شهروندان است و کسی حق ندارد تحت هر شرایط و نامی، از آن استفاده شخصی نماید و با آن را مسدود کند.

دادستان کامیاران تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها و همچنین پلیس نظارت بر اماکن عمومی باید با اصناف و افرادی که به هر نحو نسبت به سد معبر در خیابان ها، پیاده روها، بازار و مسیرهای عبور و مرور اقدام می‌کنند، در وهله اول تذکر دهند و در صورت عدم رعایت و تکرار، مطابق قانون با آنان برخورد قانونی شود.

همچنین در این بازدید مقرر شد هیچ یک از دستفروش‌ها و کسبه‌های سیار در شب وسایل خود را در محل رها نکنند و با ارائه دهندگان غیرمجاز قلیان در معابر و پیاده‌روهای پارک و اماکن تفریحی با توجه به مسائل بهداشتی و اینکه معابر پارک‌ها، مسیر ورزش و تفریح شهروندان است برخورد جدی شود.

همچنین مقرر شد سه‌چرخه‌های موتوری سطح شهر که باعث ترافیک در مسیرهای اصلی شهر شده‌ و فاقد پلاک هستند به مکان مناسبی که در نظر گرفته شده، منتقل و ساماندهی شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha