۲۰ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85438985
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پرونده حقوقی ۸۰۰ میلیارد ریالی در کامیاران به سازش ختم شد

سنندج- ایرنا- رئیس کل دادگستری کردستان گفت: پرونده حقوقی به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال با تلاش صلح یاران کامیارانی منجر به صلح و سازش شد.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کردستان، حجت الاسلام سیدحسین حسینی روز دوشنبه اظهار کرد: یک فقره پرونده حقوقی با موضوع های «تقسیم ترکه»، «مطالبه اجرت المثل» و «مطالبه خسارت» که منجر به تشکیل چهار فقره پرونده‌ دیگر در دادگستری کامیاران شده بود، با تلاش و کوشش صلح یاران ستاد صبر شهرستان کامیاران با صلح و سازش مختومه شد.

وی افزود: این پرونده در قالب پویش «به احترام حضرت علی(ع) می بخشم» و با پیگیری های مکرر سه نفر از صلح یاران ستاد صبر این شهرستان، منجر به سازش شد.

رئیس کل دادگستری کردستان اضافه کرد: ارجاع پرونده هایی با قابلیت صلح و سازش توسط قضات به صلح یاران، در راستای اجرای برنامه های عملیاتی قوه قضاییه انجام می شود.

وی ضمن تجلیل از تلاش‌های شبانه روزی هیات‌های صلح استان در حل و فصل دعاوی و اختلافات از طریق صلح و سازش، این دسته از اقدامات را در ترویج فرهنگ اسلامی مصالحه و گذشت در جامعه موثر دانست و بر استمرار این فعالیتها در استان کردستان تاکید کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha