۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۳
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 85465250
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سیلاب به خط انتقال آب سه روستای دزفول خسارت زد

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۲:۳۳
کد خبر: 85465250
سیلاب به خط انتقال آب سه روستای دزفول خسارت زد

دزفول- ایرنا - مدیر آبفا منطقه دزفول گفت: بارندگی شدید و سیلاب به خط انتقال آب سه روستای ماهور برنجی علیا و سفلی و میدان خسارت جدی زد و این روستاها را با مشکل مواجه کرد.

حسین سعادتی فر جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تمام امکانات آبفا با توجه به دستور فرماندار ویژه و در راستای خدمات رسانی به مردم از ابتدای شروع بارندگی و آبگرفتگی گسترده معابر در شهرستان، برای کمک به رفع مشکلات بسیج شده‌اند.

وی با اشاره به هدایت امکانات و نیروی انسانی برای رفع آبگرفتگی معابر، مسدود شدن مسیرها و خسارت به زیرساخت‌های شهرستان ادامه داد: این اقدامات تا آرام شدن جو و پایان بارندگی‌ها تداوم خواهد داشت.

مدیر آبفا منطقه دزفول اظهار کرد: ۲ روستای ماهور برنجی سفلی و علیا از صبح امروز با بسیج امکانات و پرسنل عملیاتی آبفا منطقه دزفول دوباره از نعمت آب آشامیدنی برخودار شدند و دیگر در این زمینه مشکلی ندارند.

وی یادآور شد: متاسفانه بازسازی خط انتقال آب روستای میدان به دلیل تخریب جاده این روستا بر اثر بارندگی در حال حاضر مقدور نیست.

به گزارش ایرنا، ۱۷۵ میلیمتر بارندگی طی روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرستان دزفول موجب آبگرفتگی شدید معابر و خسارت به زیرساخت‌های کشاورزی و عمرانی شهرستان دزفول شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha