استاندار خوزستان: تخفیف واردات کالا به گمرک خرمشهر پیگیری می‌شود

آبادان - ایرنا - استاندار خوزستان گفت: تخفیف واردات کالا به گمرک خرمشهر از وزارت اقتصاد پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا علی‌اکبر حسینی‌محراب سه‌شنبه پس از بازدید از روند ساخت پل شهدای اروند و گمرک خرمشهر اظهار کرد: برای تسهیل رونق اقتصادی بندر و گمرک تخفیف واردات کالا در خرمشهر مورد بررسی قرار گرفته و سعی بر این است تا از طریق دولت پیگیری شود.

استاندار خوزستان در این بازدید از گمرک خرمشهر ضمن گفت‌وگو و شنیدن مسائل و مشکلات ترخیص کاران دستور لازم در جهت رفع مشکلات آنان را صادر کرد.

حسینی‌محراب در خصوص پل شهدای اروند گفت: احداث پل جدید خرمشهر ۵۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به وضعیت رودخانه امیداوریم پیمانکار نصب عرشه را در کمترین زمان انجام دهد.

وی افزود:پل شهدای اروند یکی از نمونه‌های موفق در منطقه آزاد اروند است که با احداث آن مشکلات تردد برطرف و مسیر امن داشته باشیم.

استاندار خوزستان گفت:پل مقاومت به عنوان یک اثر میراثی دفاع مقدس باقی خواهد ماند تا کاروان‌های راهیان نور و مردم از آن بازدید کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند در جریان بازدید استاندار خوزستان از روند ساخت پل شهدای اروند گفت:عملیات احداث پل ۶ بانده شهدای اروند طبق زمانبندی در حال انجام است.

قاسم شریف باوی افزود: با توجه به امکانات فراهم شده از جمله استقرار بارج یک هزار تنی (شناوری برای ترابری اشیای بزرگ) در رودخانه ساخت پل شهدای اروند در خرمشهر وارد مرحله جدیدی شده است.

استاندار خوزستان: تخفیف واردات کالا به گمرک خرمشهر پیگیری می‌شود

پل جدید خرمشهر (شهدای اروند) با اعتبار اولیه ۹ هزار و ۳۳۰ میلیارد ریال و مدل سازه صندوقه‌ای با عرشه بتنی در مجاور پل آزادی این شهر با طول ۵۳۰ متر و عرض ۳۰ متر و تعداد مسیر ۶ باند (سه باند ورودی و ۳ باند خروجی) طبق زمان بندی پیش بینی شده در حال انجام است .

علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان را در بازدید از گمرک و پل شهدای اروند خرمشهر را علی زارعی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند، مسعود خواست‌خدایی فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر و احسان عباسپور فرماندار ویژه شهرستان آبادان همراهی می‌کردند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha