۳۰۰ دانش آموز برگزیده مسابقات فرهنگی و آموزشی استان یزد تجلیل شدند + فیلم

یزد- ایرنا- ۳۰۰ دانش آموز یزدی برگزیده مسابقات قرآنی، هنری، ورزشی، پرسش مهر و کنکور سراسری روز پنجشنبه در آیینی باشکوه با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و فرهنگیان در سالن دانشگاه فرهنگیان شهید پاکنژاد تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در این آیین گفت: کسب رتبه اول قبولی کنکور توسط دانش آموزان استان به مدت ۳۰ سال گویای همدلی، سخت کوشی و تلاش همه دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت است.

" محمد کاظم رحیمی نژاد" با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم و تکریم فرهنگیان افزود: موفقیت دانش آموزان استان بر اساس یک نقشه راه و در زمینه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و ورزشی در راستای نظام چند ساحتی به دست آمده است.

این مسئول بیان کرد: دانش آموزان یزدی نه تنها در ۳۰ سال گذشته در کنکور سراسری که در کنار آن در رشته‌های فرهنگی، مسابقات، ورزشی و پرسش مهر موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.

رحیمی نژاد بیان کرد: هم‌اکنون در سایه برنامه‌ریزی و یک نقشه راه درست و منسجم بیش از ۴۷ درصد دانش آموزان استان در رشته‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی مشغول تحصیل هستند.

وی بیان کرد: کسب مهارت در کنار مسائل آموزشی و فرهنگی موضوع مهمی است که در مدارس استان تاکنون برای آن کارهای مهمی انجام شده و این رویه و هدف بر اساس نظام تعلیم و تربیت ادامه دارد.

رحیمی نژاد گفت: تحقق اسناد چند ساحتی بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موضوع مهم و حرکتی روشن و دقیق است که تاکنون در استان در این زمینه اقدام شده و ادامه دارد.

در پایان این آیین که جمعی از پیشکسوتان و دانش آموزان حضور داشتند با لوح و هدایایی از ۳۰۰ دانش آموز برگزیده مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری، ورزشی، پرسش مهر ریاست جمهوری و کنکور سراسری ۱۴۰۲ تجلیل صورت گرفت.

استان یزد بیش از ۲۸۰ هزار دانش آموز دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha