درخواست فرهنگیان یزد برای برخورد با عوامل توهین به معلم در یک سریال شبکه خانگی

یزد- ایرنا- به دنبال انتشار برشی از یک سریال شبکه خانگی در فضای مجازی که در آن برخورد تحقیرآمیز یک دانش‌آموز سال‌های دور با معلم خود را نشان می‌دهد، شماری از تشکل‌های معلمان استان یزد در نامه‌ای سرگشاده خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد، پیگیری و برخورد قانونی با این موضوع را خواستار شدند.

به گزارش ایرنا، در این نامه که نسخه‌ای از آن روز دوشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: با عنایت به ساخت و پخش سریالی که در آن به شکلی نامناسب و سخیف به مقام شامخ معلم اهانت شده، استدعا داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به پیگیری موضوع و انجام اقدامات لازم برای برخورد قانونی با عاملان ساخت و پخش این فیلم از طریق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام و نتیجه پیگیری را به اطلاع جامعه فرهنگیان استان برسانید.

رونوشت این نامه به رییس دادگستری استان یزد برای استحضار و پیگیری به عنوان مدعی العموم ارسال شده است .

این نامه به امضای شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان ولایی استان یزد ، مجمع فرهنگیان ایثارگر استان، کانون تربیت اسلامی، جامعه اسلامی فرهنگیان یزد، جمعیت فرهنگیان جوان، کانون فرهنگیان حزب موتلفه، کانون فرهنگیان شانا یزد و هیات اندیشه ورز بسیج فرهنگیان استان یزد رسیده است.

در سریال "افعی تهران" آرمان بیانی (با بازیگری پیمان معادی) در لوکیشن فیلمبرداری، پس از سال‌ها با ناظم دوران مدرسه‌اش مواجه می‌شود، ناظمی که به ادعای آرمان خاطرات کتک‌هایش پس از گذشت سال‌ها هنوز از ذهن او پاک نشده و حالا این ملاقات را به مثابه یک فرصت انتقام‌جویی می‌داند.

در این فیلم، آرمان بیانی (پیمان معادی) هر چه در دل دارد به ناظم دوران راهنمایی اش (آقای شکوهی) می گوید و این در حالی است که شکوهی اذعان می کند که در دوران کاری خود هرگز دانشی آموزی را تنبیه بدنی نکرده است و در پایان این سکانس آرمان معلم زمان کودکی را برای مجازات در کنار اتوبان از ماشین پیاده می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha