۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85462942
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات ورزش‌های کارگری در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی فعال است

بیرجند - ایرنا - رئیس هیات ورزش‌های کارگری خراسان جنوبی گفت: هیات ورزش‌های کارگری در ۱۱ شهرستان استان فعال است و در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برنامه‌های متنوع ورزشی برای جامعه کارگری برگزار می‌کنند.

ابوالفضل علیزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون ۳۴ انجمن ورزش کارگری در استان فعالیت می‌کنند که هر سال حدود ۲۰ اعزام به مسابقات قهرمانی کارگری کشور دارند.

وی اظهار کرد: جامعه هدف ما مشخص است و ۶۰ درصد آن کارگران تحت پوشش تامین اجتماعی و مابقی از اعضای خانواده این افراد هستند.

رئیس هیات ورزش‌های کارگری خراسان جنوبی گفت: این استان در طول سال میزبان برخی مسابقات قهرمانی کشور است و امسال میزبان مسابقات قهرمانی کارگران کشور در ۲ رشته دو صحرانوردی و دارت هستیم.

وی عنوان کرد: سال گذشته جامعه کارگری استان در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب هفت مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز شدند.

علیزاده افزود: مجموعه‌های ورزش کارگری شامل استخر و سالن‌های ورزشی در بیرجند با تخفیف ویژه ۳۰ تا ۴۰ درصدی به جامعه کارگری خدمات ارائه می‌دهند.

وی گفت: مجموعه‌های ورزشی در برخی شهرستان‌ها از جمله نهبندان و سربیشه نیز در حال ساخت است که به پیشرفت فیزیکی خوبی رسیده و تا اواخر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس هیات ورزش‌های کارگری خراسان جنوبی، کمبود منابع مالی را یکی از مشکلات انجمن‌های ورزشی ذکر کرد و افزود: امسال مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی قول مساعدت مالی به این هیات داده است.

وی بیان کرد: به مناسبت هفته کار و کارگر برنامه‌ها و مسابقات متنوع در مرکز استان و شهرستان‌ها پیش بینی شده که در حال اجراست و از نخبگان کارگری استان نیز تجلیل و قدردانی می‌شود.

علیزاده گفت: سال گذشته چهار هکتار از زمین‌های ورزشی کارگران واقع در سایت اداری بیرجند توسط اداره کل راه و شهرسازی به یکی از نهادها واگذار شد که نگرانی‌هایی در پی داشت و پیگیری‌ها هنوز به نتیجه‌ نرسیده است.

خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha