۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85462826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نواختن زنگ سپاس معلم در شهرستان ملارد +فیلم

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۴۳
کد خبر: 85462826
نواختن زنگ سپاس معلم در شهرستان ملارد +فیلم

ملارد - ایرنا - به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم، زنگ سپاس معلم در مدرسه دخترانه هیات امنایی فرزانگان با حضور امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد و تیموری راد مدیر آموزش و پرورش این شهرستان نواخته شد.

به گزارش ایرنا، سرپرست فرمانداری ملارد در جمع دانش آموزان و معلمین این مدرسه با تبریک روز معلم و گرامی داشت یاد و خاطره شهید استاد مرتضی مطهری به بیان اهمیت نقش و جایگاه تعلیم و تربیت در جامعه پرداخت و گفت: شأن و منزلت معلمان بلند است، آن‌قدر بلند که وصفش در کلمات نمی‌گنجد، آنان ناجیان و قهرمانان یک ملت هستند.

امین اسدی با بیان اینکه آنچه انبیای الهی را این‌چنین مقرب درگاه الهی کرد، همین شوق تعلیم بود، افزود: هدف معلمان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تربیت نسل ها و پرورش انسان هایی در تراز انقلاب اسلامی است.

وی اضافه کرد: معلمان به عنوان اولین الگوی اجتماعی در سبک زندگی و رفتار برای دانش آموزان، نقش بسیار با اهمیت و با ارزشی در ترسیم آینده فرزندان این سرزمین دارند.

این مسئول با بیان اینکه قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه روزی معلمان هستیم، اظهارداشت: تلاش دولت و مجلس براین است تا معلمان به دور از دغدغه های روزمره بر ایفای رسالت خود یعنی تربیت نسلی آینده ساز متمرکز باشند و بر همین اساس معلمین دلسوز یکی از عوامل رشد و تعالی جامعه بشری بشمار می روند.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح تقدیر به نمایندگی از معلمین شهرستان از معلمین و کادر این مدرسه قدردانی شد.

روز گذشته نیز مراسم تجلیل از ۲۴ معلم نمونه شهرستان ملارد در سطح منطقه ای، استانی و کشوری برگزار شد.

در این آئین که سرپرست فرمانداری ملارد، مدیر آموزش وپرورش، جمعی از مسئولان، فرهنگیان و مدیران مدارس حضورداشتند، ۲۴ معلم نمونه منطقه ای، استانی و کشوری با اهدای لوح تقدیر و تندیس یاد بود مورد تجلیل قرار گرفتند.

براساس ارزیابی شاخص های وزارت آموزش و پرورش ، مهدی بشیرنژاد مدیر هنرستان کاشانی پور روستای خوشنام به عنوان مدیر نمونه کشور انتخاب شد.

شهرستان ملارد با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از شرق با شهریار و از غرب با ماهدشت و اشتهارد هم‌جوار است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و صفادشت، ۲ شهر ملارد و صفادشت، چهار دهستان به نام های دهستان ملارد شمالی ، دهستان ملارد جنوبی ، دهستان بی‌بی سکینه و دهستان اخترآباد و ۵۹ روستای دارای سکنه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha