۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۸
کد خبر: 85482286
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جاسازی مواد مخدر در قوطی های رب گوجه فرنگی در شهریار

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۴۸
کد خبر: 85482286
جاسازی مواد مخدر در قوطی های رب گوجه فرنگی در شهریار

شهریار - ایرنا - فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف بیش از ۳۵۶ کیلوگرم تریاک از قوطی های رب گوجه فرنگی که در وانت باری جاسازی شده بودند در جاده فرارت به شهریار خبرداد.

به گزارش ایرنا از خبرگزاری پلیس، سردار"کیومرث عزیزی" روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: پیرو اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران مبنی بر انتقال عمده مواد مخدر از نوع تریاک از استان های شرقی به سمت شهریار، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران با حضور در محورهای مواصلاتی به سمت شهریار و با کنترل نامحسوس تردد خودروهای عبوری، به خودروی وانت بار مشکوک و با هماهنگی قضائی در جاده "فرارت به شهریار" دستور توقف خودرو را صادر کردند.

جاسازی مواد مخدر در قوطی های رب گوجه فرنگی در شهریار

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو وانت بار، ۳۵۶ کیلو ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای در قوطی های رب گوجه فرنگی جاسازی شده بود، کشف و ۵ نفر قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در "بلوار تعاون" شهریار

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهرستان شهریار در تشریح این خبر اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت های اجرایی و عملیاتی پلیس شهرستان شهریار، اجرای طرح های امنیت اجتماعی می باشد.

وی افزود: در همین راستا پلیس شهرستان شهریار در پاسخ به مطالبات شهروندان مبنی بر برخورد با مزاحمین نوامیس، با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده از ظرفیت ها، اقدام به اجرای طرح پاکسازی بلوار تعاون شهریار کرد.

سرهنگ فتاحی تصریح کرد: در اجرای این طرح توسط ماموران انتظامی شهرستان شهریار، تعداد ۵ دستگاه خودرو و ۱۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

جمع آوری ۵۵ معتاد متجاهر در شهرستان ملارد

سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در این خصوص اظهار داشت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک به منظور زیبا سازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در شهرستان ملارد در دستور کار کلانتری ها و پلیس مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: در طی اجرای این طرح، تعداد ۵۵ نفر از معتادان متجاهر و خطرناک جمع آوری و پس از انجام غربالگری به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha