۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۱۵
کد خبر: 85462656
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از یک هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های آموزشی مهریز نیاز است

یزد- ایرنا- مدیر آموزش و پرورش مهریز یزد گفت: بیش از یک هزار میلیارد ریال بودجه برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهر و مناطق روستایی شهرستان شامل مدرسه، سالن ورزشی، کارگاه و خوابگاه نیاز است.

به گزارش ایرنا، "سید ضیاء طباطبایی" روز چهارشنبه به مناسبت بزرگداشت روز معلم در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هم‌اکنون ۱۷ پروژه نیمه تمام آموزشی در شهرستان وجود دارد که برای تکمیل نیاز به بودجه داریم.

وی ادامه داد: پروژه‌های نیمه تمام موجود بین ۱۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر بودجه مورد نیاز اختصاص نیابد به مرور زمان و طولانی شدن اجرا شاهد تخریب آنها می‌شویم.

این مسئول بیان کرد: برخی از پروژه‌ها بیش از ۱۰ سال سابقه ساخت دارد و امیدواریم با همکاری خیران و اعتبارات دولتی و حمایت استان هرچه سریعتر به بهره برداری برسد و دانش آموزان از آنها استفاده کنند.

طباطبایی بیان کرد: بنا بود کار ساخت و ساز ۱۱ مدرسه در شهر و مناطق روستایی مهریز با همکاری صاحبان واحدهای تولیدی و صنعتی انجام شود که با وجود گذشت حدود یکسال هنوز اقدام عاجلی دیده نمی‌شود.

مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: هم‌اکنون حدود ۱۴ هزار دانش آموز در ۱۱۰ مدرسه شهری و روستایی با همکاری یک هزار معلم مشغول تحصیل هستند.

بیش از یک هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های آموزشی مهریز نیاز است

طباطبایی بیان کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته مقام معلم بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی با همکاری بخش‌های مختلف در شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: تربیت دینی و فرهنگی دانش آموزان با همکاری فرهنگیان جزو اهداف و برنامه‌های مهم آموزش و پرورش است که پیگیری می‌شود.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha