کشف تویوتا راوفور قاچاق و قتل در نانوایی فانتزی در تهران

تهران بزرگ - ایرنا - کشف خودروی تویوتا رافور قاچاق، دستگیری عامل قتل در نانوایی فانتزی و بازداشت اراذل و اوباش تهرانپارس از اهم سرخط خبرهای امروز - سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ پلیس پایتخت است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه خودوری سواری تویوتا راوفور قاچاق در داخل پارکینگی واقع در خیابان ده حقی پارک شده که فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بوده و در سامانه نیز ثبت نشده است.

وی ادامه داد: پرونده مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضایی ارجاع شد.

سرهنگ افشاری بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، افزود: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد لذا از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

دستگیری اراذل و اوباش فراری منطقه تهرانپارس تهران

همچنین معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری شروری که اقدام به نزاع و درگیری در منطقه تهرانپارس تهران کرده بود، خبر داد.

سرگرد محمد زیدی در این خصوص اظهار کرد: ماموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران در ۱۰ روز گذشته خبری را در خصوص اراذل و اوباشی که با سلاح سرد خود اقدام به نزاع و درگیری منجر به جرح شهروندی شده بود، دریافت کردند.

‌وی افزود: با اقدامات انجام شده مخفیگاه متهم شناسایی شد و متهم در حالیکه در حمام منزل منزلی پنهان شده بود، دستگیر شد.

سرگرد زیدی یادآور شد: ماموران پایگاه چهارم این پلیس پس از تکمیل پرونده متهم را برای سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع کردند.

کشف تویوتا راوفور قاچاق و قتل در نانوایی فانتزی در تهران

دستگیری متهم به قتل در نانوایی فانتزی

از سوی دیگر رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری عامل قتل در نانوایی فانتزی خیابان شوش، خبر داد.

سردار علی ولی‌پور گودرزی اظهار کرد: دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه امسال، کشف جسد مرد جوان اهل کشور همسایه در خیابان شوش از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

وی ادامه داد: با اعلام این خبر تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوانی را مشاهده کردند که براثر ضربات چاقو از ناحیه گردن به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که مقتول کارگر نانوایی فانتزی در نزدیکی صحنه جرم است.

سردار ولی‌پور گودرزی گفت: در بازرسی مشخص شد که فیلم‌های دوربین‌ مداربسته مغازه ناپدید شده است که همین موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت و تحقیقات ابتدایی نیز حکایت از آن داشت صاحب نانوایی و برادرش با مقتول اختلاف داشته‌اند.

وی اضافه کرد: صاحب نانوایی که منکر هرگونه درگیری بود پس از مواجهه با شواهد و مدارک موجود داخل پرونده از یک جنایت هولناک رمزگشایی کرد و گفت که کارگر مغازه به‌قصد برقراری ارتباط خارج از چارچوب مزاحم یکی از اقوام نزدیکمان شده بود که همین موضوع کافی بود تا دست به انتقام بزنم و او را با ضربات چاقو به قتل برسانم.

سردار ولی‌پور گودرزی متذکر شد: پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ماموریت یافتند با بازبینی دوربین‌های مداربسته و اقدامات اطلاعاتی بررسی‌های خود را در رابطه با این پرونده ادامه دهند.

رییس پلیس آگاهی پایتخت یادآور شد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و متهم جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha