هیچ کشوری را یارای مقاومت در برابر ارتش جمهوری اسلامی ایران نیست

رشت- ایرنا- نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز هیچ کشوری را در دنیا یارای مقاومت در برابر ارتش جمهوری اسلامی ایران نیست، گفت: قدرت ارتش، اعتبار ایران اسلامی است و باید تلاش کنیم این اعتبار شکل گرفته بر پایه ایمان به جوانان منتقل شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله فلاحتی روز جمعه در دیدار با فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی گفت : نیروهای مسلح ایران اسلام اعم سپاه و ارتش در بخش های هوایی، زمینی، دریایی دارای وحدت رویه در جغرافیای سرزمینی و جغرافیای راهبردی هستند.

وی عنوان کرد: آنها در قدرت آفندی و پدافندی موازنه متوازن دارند و این همان چیزی است که سایر ارتشهای دنیا از آن بی بهره اند به همین منظور نیروهای مسلح ایران را ارتش برتر جهان می دانم.

وی تاکید کرد: نیروهای مسلح ایران در کنار توان نظامی بر پایه ایمان، برخورداری از حمایت مردمی و داشتن رهبری مدبر و هوشمند که در دنیای امروز بی نظیر است، توانسته اند قدرتمندترین ارتش های جهان باشند.

آیت الله فلاحتی نیروی دریایی ارتش ایران را مقتدر ترین نیروی دریایی دنیا دانست و افزود: هیچ یک از نیروهای دریایی کشورها نتوانسته اند آبراهه های دنیا را دور بزنند اما نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران سال گذشته به این مهم دست یافت و با گذشتن از آمریکا نفت را به ونزوئلا رساند.

وی تاکید کرد: امروز دشمن با روی آوردن به جنگ ترکیبی افکار توده ها را نشانه گرفته و بدنبال رسوخ در درون خانه ها و خانواده هاست. کم هزینه بودن جنگ ترکیبی موجب شده دشمنان در این نوع جنگ پیگیرتر باشند تا در جنگ راهبرد نظامی اما در این جنگ هم ناموفق خواهد بود.

وی با تقدیر از رسانه ها در بازتاب عملیات وعده صادق گفت: رسانه ها در پوشش این عملیات مانند نیروهای مسلح وارد میدان جهاد تبیین شدند.

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی محوری ارتش نیز در این دیدار گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به اتفاقات اخیر با همکاری و پشتیبانی سایر نیروهای مسلح، سپاه و فراجا برای ایجاد امنیت پایدار در سراسر این کشور تلاش می کند و با دفاع از این مرز و بوم برای ایجاد امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی اظهار کرد: نیروهای مسلح در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب سربازانی آماده و دژهایی محکم برای دفاع از حقوق ایران اسلامی، ملت و نظام جمهوری اسلامی هستند که این هم پوشانی و هم افزایی نیروهای مسلح امروز در کشور بسیار مثمرثمر است.

وی عنوان کرد: دولتمردان می توانند ببینند نیروهای مسلح با حمایت فرماندهی کل قوا در کارزار نظامی ظاهر می شوند و این اقتدار پشتوانه بزرگ سیاسی برای مردم و سیاستمداران کل جهان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha