۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85441856
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه رشت: جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است

۲۴ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۱۳
کد خبر: 85441856
امام جمعه رشت: جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است

رشت - ایرنا - امام جمعه رشت گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار است و شاخ قدرت های استکباری را شکسته و نخستین نماد آزادیخواهی ملت‌ها است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران مصلای امام خمینی(ره) رشت با اشاره به جنایات صهیونیست ها در غزه و علیه مردم مظلوم فلسطین اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در طول ۷۵ سال اشغالگری در این منطقه، ضربه ای که امروز دیده در هیچ‌ دوره ندیده که این امر در سایه جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: رژیم غاصب، آدم‌کش، جنایتکار و وحشی صهیونیستی از هفت اکتبر مصادف با ۱۹ مهر سال گذشته حمله خود را به مردم غزه آغاز کرد اما به هیچ یک از اهداف خود نرسید.

خطیب جمعه رشت ضمن تسلیت به اسماعیل هنیه به دلیل شهادت سه فرزند و سه نوه وی بیان کرد: عده ای از افراد خام پیش از این درباره فرزندان اسماعیل هنیه و علیه آنها تحریک می کردند اما به اهدافشان نرسیدند.

وی در ادامه به حضور پرشور و گسترده مردم گیلان همگام با سراسر کشور در راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عیدسعید فطر امسال اظهار کرد: نماز عید فطر امسال گسترده تر و با حضوری میدانی تر از سال های گذشته برگزار شد.

آیت الله فلاحتی در ادامه فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش را به همه نیروهای مسلح به ویژه ارتش مقتدر جمهوری اسلامی تبریک گفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha