۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۳۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85476559
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات وزنه برداری گیلان: تلاش تیم پسران در مسابقات کشوری راضی‌ کننده است

رشت - ایرنا - رئیس هیات وزنه برداری گیلان گفت: تلاش تیم پسران استان در رقابت‌های قهرمانی کشور راضی کننده و ستودنی است.

مسعود محرابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابتهای وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان پسر و دختر کشور در همدان برگزار شد که تیم گیلان در بخش پسران با کسب ۱۰ مدال رنگارنگ تلاش خوبی از خود به نمایش گذاشت و در رده تیمی نیز مقام چهارم را کسب کرد.

وی افزود: تیم وزنه برداری پسران گیلان در رقابتهای قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور موفق به کسب چهار مدال طلا، پنج نقره و یک مدال برنز شد که محمدجواد بخشی، رضا رخشایی، آریا پایدار و محمدرضا ابراهیمی مدال‌آوران گیلان در این دوره از مسابقات بودند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه آریا پایدار قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان در جریان این مسابقات در وزن ۱۰۹ کیلوگرم با کسب عنوان قهرمانی و تصاحب سه مدال طلا به عنوان برترین وزنه‌بردار این دوره از مسابقات انتخاب شد.

رئیس هیات وزنه‌برداری گیلان بیان کرد: در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران کشور نیز پوپک حاکم زاده از گیلان موفق به کسب یک مدال برنز شد که امید است با تلاش وزنه‌برداران، سال آینده بتوانیم مدال‌های بیشتر و مقام شایسته‌ای را در این مسابقات کسب کنیم.

وی اضافه کرد: به هر حال هیات وزنه‌برداری گیلان در چند سال اخیر در رده‌های سنی مختلف سرمایه‌گذاری مناسبی انجام داده و امیداست که در مسابقات مختلف کشوری و بین المللی مدال و مقام‌های ارزشمندی را کسب کرده و پشتوانه‌سازی مناسبی نیز انجام دهیم.

کمک مربی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان کشور اظهار کرد: البته طی تعامل با آموزش و پرورش و همکاری با سایر ارگانها و نهادها برای استعدادیابی برنامه‌ریزی می‌کنیم زیرا پتانسیل مناسبی در گیلان در این رشته وجود دارد.

محرابی با اشاره به اینکه سال گذشته وزنه‌برداران گیلانی ۳۰ مدال کسب کردند، خاطرنشان کرد: البته پس از حدود یک دهه وزنه برداری گیلان توانست مدال جهانی کسب کند و آریا پایدار از این استان در رقابتهای قهرمانی جوانان جهان موفق به کسب مقام قهرمانی و تصاحب سه مدال طلا شد و امیدواریم که امسال این وزنه برداران بتوانند مقام‌های بیشتری در مسابقات کشوری و بین‌المللی کسب کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha