عملیات وعده صادق، گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل زورگویان بود

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار این خطه در پی پاسخ کوبنده به یاغی‌گری رژیم کودک‌کش اسرائیل در پیامی مشترک اعلام کردند: پاسخ کوبنده، قاطع و. غرورآفرین سپاه پاسداران به متجاوزان رژیم کودک‌کش اسرائیل گوشه‌ای از اقتدار جمهوری اسلامی را در مقابل زورگویان عالم به تصویر کشید.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری گیلان؛ آیت الله رسول فلاحتی و اسدالله عباسی در این پیام که روز یکشنبه منتشر شد، عنوان کردند: در این نمایش خیره‌کننده سپاه پاسداران با همراهی و پشتیبانی سایر نیروهای مسلح انقلابی، به عنوان بخشی از تنبیه رژیم نامشروع و جنایت‌کار اسرائیل طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول‌الله(ص)» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند و هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در منطقه درهم کوبیدند.

در این پیام تصریح شده است: حمله‌ای رعدآسا و طوفانی که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم سفاک و خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران؛ بامداد امروز یکشنبه ۲۶ فروردین‌ماه توسط دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران صورت پذیرفت، هشداری مرگبار برای دشمنان حریت و آزادگی قدس شریف و ملت‌های آزاده جهان و نمونه بازر و واضح عبرت گرفتن استکبار جهانی و عیادی آن از تنبیه توسط ایران اسلامی بود.

در ادامه آمده است: در عین حال جمهوری اسلامی ایران ضمن تأکید مجدد بر پای‌بندی خود نسبت به اصول و اهداف منشور ملل متحد و حقوق بین‌الملل بر عزم خویش برای دفاع قاطع از حاکمیت، تمامیت سرزمینی و منافع ملی خود در برابر هرگونه استفاده غیرقانونی از زور و تجاوز تأکید می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار این خطه در ادامه ضمن قدردانی از اقدام شجاعانه و تحسین‌برانگیز سبزقامتان سپاه اسلام، تاکید کردند: بار دیگر جنایت‌های رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین و غزه و جنایات اخیر در حمله به کنسولگری ایران در سوریه که منجر به شهادت جمعی از مستشاران نظامی کشورمان شد را محکوم کرده و از خداوند قادر متعال برای همه سربازان راه مقاومت و آزادگی، عزت، سربلندی و سرافرازی بیش از پیش مسالت می‌نماییم.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha