۲۹ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 5400
کد خبر: 85447569
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرهنگیان توانمند سنگرداران اصلی فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس هستند

بهارستان - ایرنا - فرماندار بهارستان گفت: فرهنگیان توانمند، سنگرداران اصلی فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس هستند و آنان می‌توانند ضمن تدریس مباحث مختلف، در جهت معرفی فرهنگ ایثار و شهادت گام بردارند.

به گزارش ایرنا، عبداله نوحی روز چهارشنبه در نشست شورای آموزش وپرورش بهارستان به برگزاری کنگره شهدای استان تهران در اردیبهشت اشاره و خاطرنشان کرد: باید با طراحی دوره های مختلف و جذاب در جهت معرفی آثار و سبک زندگی شهدا علی الخصوص برای نسل جوان اقدام کنیم تا راه شهدا در کشور اسلامی همچنان تداوم یابد.

وی اظهار داشت: با اجرای انواع طرح های ابتکاری و جذاب در بین دانش آموزان و مدارس آنها را با سبک زندگی شهدا آشنا کنیم.

این مسئول با حمایت از اقدام سپاه پاسداران علیه رژیم کودک کش اسرائیل افزود: عملیات وعد صادق تنها یک گوشمالی نبود و از هفت نگاه تحلیلگران بین‌المللی، این اقدام از نظر حجم عملیات پهپادی و در هم شکستن سامانه‌های پیشرفته که این رژیم غاصب با مانور روی آن، کشورها و ملت‌ها را مرعوب کرده در نوع خود بی نظیر بود.

فرماندار بهارستان اضافه کرد: هرچه رژیم غاصب صهیونیستی تلاش کرد تا ابعاد این عملیات بزرگ را کوچک بشمارد ولی واقعیت خود را نشان داد و همه تحلیلگران منصف از شهامت، قدرت و اقتدار کم نظیر نظامی ایران تقدیر کردند.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری و تدابیر دولت سیزدهم به سمت موفقیت‌های بیشتر در ابعاد مختلف حرکت می‌ کند.

براساس این گزارش جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان با حضور فرماندار بهارستان، امام جمعه بخش بوستان، فرمانده سپاه شهرستانو اعضای شورای آموزش و پرورش در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha