۴۷۵ تبعه خارجی غیرمجاز در بهارستان به مراجع مربوطه تحویل شدند

بهارستان - ایرنا - سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران اعلام کرد: با آغاز طرح ضربتی جمع‌آوری و بازگشت اتباع غیرمجاز در شهرستان بهارستان، ۴۷۵ نفر در یک روز جمع آوری و جهت بازگشت به مراجع ذیربط تحویل شدند.

به گزارش ایرنا، احسان حیدری روز چهارشنبه در نشست اجرای طرح جمع آوری اتباع غیرمجاز در شهرستان بهارستان از اجرای سومین دوره اجرایی این طرح خبر داد و افزود: با اتخاذ تصمیم و هماهنگی های لازم، این طرح ضربتی و میدانی به صورت گروهی در ۲ بخش گلستان و بوستان شهرستان بهارستان آغاز شد.

حیدری با اشاره به اجرای موفق این طرح در شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: طبق ماده ۱۸۱ قانون کار مبنی بر ممنوعیت بکارگیری اتباع غیرمجاز، بر اساس این ماده، به کارگیری اتباع غیر مجاز در واحدهای صنفی تخلف است و برابر قوانین با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

این جلسه با حضور احسان حیدری سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، عبداله نوحی فرماندار بهارستان، بخشداران، و تعدادی از کارکنان فراجا و پلیس مهاجرت برگزار و بر اجرای این طرح ضربتی و میدانی به صورت گروهی تاکید شد.

بهارستان با جمعیت بیش از ۷۵۰ هزار نفر و ۲ بخش بوستان و گلستان در جنوب غربی استان تهران یکی از شهرستانهای پر تراکم به لحاظ جمعیتی با کمترین وسعت جغرافیایی در کشور است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha