۲۴ بهمن ۱۴۰۲، ۸:۰۰
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85385102
T T
۵۴ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح ضربتی جمع آوری اتباع غیرمجاز در اسلامشهر

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر از اجرای طرح ضربتی جمع آوری اتباع غیر مجاز در شهرستان با محوریت اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران خبر داد.

به گزارش ایرنا از خبر روز سه شنبه فرمانداری اسلامشهر حسین حبیبی در جلسه هماهنگی اجرای طرح ضربتی جمع آوری اتباع غیر مجاز اظهار داشت: با توجه به تشکیل قرارگاه ترد اتباع غیرمجاز در ماههای اخیر بیش از ۱۸۰۰ تبعه غیر مجاز در شهرستان شناسایی و پس از انتقال به مرز به کشورشان ترد شدند.

احسان حیدری سرپرست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران نیز در این جلسه گفت: طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز شهرستان اسلامشهر در راستای تسریع روند جمع آوری اتباع غیر مجاز استان تهران و بازگشت به کشور خویش به صورت میدانی و با همکاری اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری تهران، فرمانداری اسلامشهر، بخشداری ها، فراجا، پلیس مهاجرت و گذرنامه غرب استان تهران و دیگر نهاد ها اجرایی شده است.

وی افزود: طبق ماده ۱۸۱ قانون کار، به کارگیری اتباع غیر مجاز در اصناف تخلف است و با افرادی که اتباع غیرمجاز را بکارگیری می کنند برابر قانون برخورد خواهد شد.

حیدری در پایان از فرمانداری اسلامشهر،پلیس مهاجرت و گذرنامه غرب استان تهران و فرماندهی انتظامی شهرستان جهت اجرای این طرح تشکر کرد و گفت: این طرح تا جمع آوری کامل اتباع غیر مجاز در استان تهران به صورت میدانی ادامه خواهد داشت.

شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب پایتخت قرار دارد .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha