بیش از یک میلیون نفر در ورزش همگانی آذربایجان‌غربی شرکت کردند

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی با اشاره به فعالیت های بسیار خوب سال گذشته در ورزش همگانی گفت: بیش از یک میلیون نفر از مردم استان در این برنامه ها شرکت کردند.

سجاد بیرامی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این آمار در کل کشور کم نظیر بوده و نشان دهنده همراهی خوب مردم در اجرای برنامه های ورزش همگانی است.

وی با اشاره به اتفاقات قابل توجه در حوزه ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی در سال ۱۴۰۲ اضافه کرد: در سال گذشته ۷۵۶ عنوان برنامه همگانی در استان به اجرا در آمد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی ادامه داد: از این تعداد برنامه در حوزه همگانی، ۱۰۱ برنامه پیاده‌روی‌های خانوادگی در سراسر استان بود که چندین مورد از آنها ار طریق شبکه سه سیما پخش زنده شد.

بیرامی اظهار کرد: در سال گذشته همچنین ۹۲ عنوان همایش کوه‌روی، طبیعت گردی و همایش عمومی ورزشی در جای جای آذربایجان غربی به اجرا درآمد.

وی گفت: برگزاری ۵۶ عنوان جشنواره عمومی همگانی، هشت وبینار و سمینار آموزشی، هشت آیین تجلیل از ورزشکاران و پیشکسوتان و ۲۰۰ برنامه ایجاد پایگاه ورزش همگانی از دیگر اقدامات سال گذشته در حوزه ورزش همگانی در آذربایجان غربی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha