معاون استاندار: نیمه اول امسال دوره موفق مدیریت حوزه ورزش در آذربایجان‌غربی‌ بود

ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به برنامه‌ریزی های خوب صورت گرفته در نیمه نخست امسال برای میزبانی مسابقات ورزشی بین المللی گفت: نیمه اول امسال دوره موفق مدیریت حوزه ورزش در استان بود.

به گزارش ایرنا، رضا ابراهیمی روز سه شنبه در جلسه شورای ورزش آذربایجان غربی که در آستانه هفته تربیت بدنی برگزار شد، افزود: امیدواریم همین روند نیز در نیمه دوم امسال و سال های آتی تکرار شود تا شاهد شور و نشاط جوانان در سالن های ورزشی باشیم.

وی با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش اظهار کرد: نیاز است برنامه‌ها و همایش‌های این هفته به‌طور پررنگی توسط رسانه‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد و اداره کل ورزش و جوانان نیز در راستای نمایش و اطلاع‌رسانی برنامه‌ریزی کند.

معاون استاندار: نیمه اول امسال دوره موفق مدیریت حوزه ورزش در آذربایجان‌غربی‌ بود

وی اضافه کرد: حوزه ورزش و جوانان مورد توجه مقام عالی استان است تا با اجرایی برنامه شاهد شور و نشاط اجتماعی باشیم ضمن اینکه نگاه به مناطق کم برخوردار نیز مورد نظر جدی است و در این خصوص در سفرهای شهرستانی و جلسات مختلف، همواره مصوبات حوزه ورزش و زیرساخت‌های آن تصویب می شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد:زیرساخت های خوبی نیز در حوزه ورزش استان ایجاد شده که می‌تواند زیربنایی برای توسعه ورزش قهرمانی و همگانی باشد.

ابراهیمی گفت: در حوزه هفته تربیت بدنی و ورزش ، همه دستگاه‌ها در این هفته برنامه‌های مختلفی برای کارکنان و جامعه هدف خود با محوریت اداره کل ورزش و جوانان استان اجرا کنند و پیشنهاد می‌کنیم که در طول این هفته بخشی از فضاها و اماکن ورزشی همه دستگاه‌ها به‌صورت رایگان در اختیار آحاد مردم قراربگیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی هم در این جلسه با قدردانی از حمایت‌ها و توجه ویژه استاندار ورزش‌دوست استان به حوزه ورزش و جوانان اظهار کرد: شاهد افزایش بیش از ۱۰ برابری اعتبارات عمرانی در حوزه ورزش و جوانان طی ۲ سال گذشته در استان بودیم که حاصل این نگاه ویژه است.

سجاد بیرامی با اشاره به بازتعریف ۱۷۱ پروژه جدید ورزشی و افتتاح چندین پروژه در راستای رشد سرانه ورزشی برای سالم‌سازی جامعه افزود: رشد ۵۰ درصدی ورزشکاران سازمان یافته، افزایش ۷۰ درصدی دعوت ورزشکاران استان به تیم‌های ملی، رشد قابل توجه در کسب مدال در مسابقات مختلف جهانی، بین‌المللی، آسیایی وکشوری، دعوت به اردوها، میزبانی از مسابقات مختلف ورزشی، برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی و حضور در لیگ‌های مختلف کشوری از جمله شاخص های موفقیت در این بخش در استان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha