راهبرد «تولید بدون کارخانه» به تحقق شعار سال کمک می‌کند

اصفهان- ایرنا- استاندار اصفهان گفت: «تولید بدون کارخانه»، «تولید در خانه» و «برندسازی» از ظرفیت‌هایی است که به تحقق شعار امسال کمک می‌کند.

به گزارش ایرنا از استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی روز سه‌شنبه در نشست با فعالان اقتصادی استان افزود: این ظرفیت‌ها معطل مانده اند اما در صورتیکه مورد توجه قرار گیرند و بر روی آنها سرمایه‌گذاری شود، ظرفیت‌های جدیدی در حوزه تولید ایجاد می‌کنند.

وی تاکید کرد: تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های لازم برای تحقق شعار سال و جهش اقتصادی با مشارکت مردم‌ فراهم شود.

استاندار اصفهان گفت: در جامعه ما سرمایه و استعدادهای بسیاری وجود دارد که فعال نیستند و باید در خدمت تولید قرار بگیرند تا کمیت و تنوع بیشتری در این حوزه داشته باشیم.

وی ادامه داد: قرارگاهی را با حضور صاحبنظران و متخصصان حوزه اقتصاد و تولید به‌منظور تحقق شعار سال تشکیل دادیم که جلسه‌های آن بطور مستمر تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

مرتضوی با بیان اینکه با ترسیم نقشه راه استان می‌توانیم ظرفیت‌های ملی را نیز مطالبه و استعدادهای این خطه را فعال کنیم، تصریح کرد: بدون «اقتصاد دانش‌بنیان» و «گردشگری» آینده دیگری برای اصفهان متصور نیستیم و شاهراه توسعه از این مسیرها می‌گذرد.

وی اظهار کرد: شرایط واقعی و حقیقی تولید و بازار فروش در جلسه با صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان حوزه اقتصادی استان مطرح می‌شود تا بتوانیم با سرمایه‌گذاری اندک، ظرفیت‌های جدیدی در حوزه تولید ایجاد کنیم.

استاندار اصفهان افزود: در پیاده سازی اهداف اقتصادی نباید به اعتماد عمومی آسیبی وارد شود از این رو نگاه کارشناسانه به حوزه اقتصاد راهگشا خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، سال ۱۴۰۳ را سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری کردند.

کارشناسان و صاحبنظران بر این باورند که کشور هم‌اکنون در یک جنگ اقتصادی همه جانبه قرار دارد و دشمنان قصد دارند با حربه تحریم، ستون فقرات نظام اسلامی را بشکنند. از این رو انتخاب راهبرد «جهش تولید، مشارکت مردمی» برای امسال از میان سایر اولویت‌های موجود کشور از سوی رهبر معظم انقلاب در شرایط فعلی بسیار هوشمندانه است.

تولید بدون کارخانه، یک راهبرد در فرایند کسب ‏و کار است که از طریق آن بخشی از فرایند تولید از طریق برون‌سپاری به شریک تجاری واگذار می‌ شود و امکان تنوع‌ بخشی به تولید و تکمیل سبد محصولات تولیدی با استفاده از ظرفیت‌ سایر واحدهای تولیدی، بدون تاسیس کارخانه را فراهم می‌آورد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha