۱۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۸:۰۱
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85431667
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آرمان‌های شهدا در فضای مجازی ترویج شود

اردبیل- ایرنا- معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه در جنگ نرم فرهنگی ضعیف عمل کردیم، گفت: برای جبران ضعف‌ها در این زمینه باید ترویج هدف‌ها و آرمان‌های شهدا در بستر فضای مجازی را به خوبی پیش ببریم.

به گزارش ایرنا، سرهنگ جهانبخش عطایی روز یکشنبه در یادواره شهدای روستای قرآنی اندبیل خلخال اظهار کرد: سواد لازم را در جنگ نرم فرهنگی نداشتیم و برای جبران ضعف‌ها در این حوزه باید از همه داشته‌های علمی و فرهنگی خود کمک بگیریم.

وی وجود آرامش و امنیت پایدار در جامعه زیر سایه نظام اسلامی را از بزرگترین سرمایه‌ انقلاب و دستاورد بزرگ شهدا برشمرد و افزود: امروزه فضای مجازی بهترین بستر و اهرم برای پیشبرد هدف‌ها و آرمان‌های شهدا و مقابله با هجمه‌ها و جنگ نرم و فرهنگی دشمنان است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان کرد: در حالی که دشمن با تمام توان از ظرفیت‌های فضای مجازی و رسانه‌ها برای مقابله با انقلاب و نظام اسلامی سود می‌برد، ما آن‌چنان که باید از این فضا برای پیش‌برد هدف‌ها و آرمان‌هایمان بهره نبرده‌ایم.

وی اضافه کرد: هر اندازه استمرار و مداومت برنامه‌های فرهنگی همچون برگزاری محافل و یادواره‌های شهدا در جامعه بیشتر باشد، به همان اندازه می‌توانیم در مقابل هجمه‌های نرم فرهنگی دشمنان ایستادگی کنیم.

عطایی عنوان کرد: هدف دشمن امروزه هویت‌زدایی از انقلاب و نظام اسلامی با هدف قرار دادن مستقیم جوان‌ها و تلاش برای فاصله گرفتن نسل جوان امروز از هدف‌ها و آرمان‌های مقدس شهدا است.

وی ادامه داد: شایعه‌سازی و شایعه‌پردازی، تخریب هدف‌ها و آرمان‌های نظام از سوی دشمن برنامه‌های تدوین شده و اجرا شده در فضای مجازی است و برای مقابله با این فعالیت دشمن استفاده از فضای مجازی با به‌کارگیری سواد رسانه‌ای در جامعه امروزی ضرورت دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: سربازان و رزمندگان جنگ نرم رسانه‌ای و فرهنگی باید به درستی به وظیفه خود در نگهبانی از داشته‌های انقلاب به خصوص آرمان‌ها و هدف‌های مقدس شهدا همچنین پیشگیری از هویت‌زدایی از جامعه عمل کنند و از هرگونه نفوذ فرهنگی به جامعه با به‌کارگیری از ظرفیت فضای مجازی تلاش نمایند.

اجرای سرود جمعی دانش‌آموزی، مداحی و عزاداری از دیگر برنامه‌های یادواره ۱۸ شهید روستای قرآنی خلخال بود که با حضور تعداد زیادی از اهالی این خطه در آستانه سالروز شهادت حضرت امام علی (ع) برگزار شد.

روستای قرآنی اندبیل از توابع بخش مرکزی خلخال بالاترین شاخص را در تقدیم شهدا به انقلاب و نظام اسلامی در شهرستان خلخال به خود اختصاص داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha