۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۸:۲۰
کد خبر: 81714267
T T
۰ نفر
يادواره شهدا ابزاري عملي براي مقابله با جنگ نرم است

كرمانشاه - ايرنا - رييس مجمع بسيجيان شهرستان همدان با اشاره به اينكه دشمنان قرآن و اسلام با ايجاد جنگ نرم قصد براندازي انقلاب اسلامي را در ذهن دارند گفت: يادواره شهدا ابزاري عملي براي مقابله با جنگ نرم است.

سعيد نظري عصر روز يكشنبه در يادواره شهداي عمليات نصر7 كه با محوريت شهيد حاج رضا رحمتي زاده و با حضور مديركل بنياد شهيد استان كرمانشاه در مسجد فاطميه (س) كنگاور برگزار شد با تاكيد بر اينكه برگزاري يادواره شهدا تاثير همه جانبه اي بر فضاي جامعه دارد، خاطرنشان كرد: تاثير فرهنگي يادواره شهدا در فضاي جامعه با توجه به شرايط كشور و فرمايش هاي مقام معظم رهبري از اهميت بسياري برخوردار است.
اين استاد دانشگاه افزود: يادواره هاي شهدا و مجالس بزرگداشت مقام شامخ شهيدان ارزش معنوي و فرهنگي بالايي دارد.
نظري اظهار داشت: والدين فداكار و صبور شهدا از عزيزترين هستي خود در راه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامي گذشتند و الگو و اسوه هاي ابدي و جاودان براي جامعه ايران اسلامي شدند.
رييس مجمع بسيجيان همدان در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه دشمن از همان ابتدا بسيار سخت عليه انقلاب اسلامي وارد شد، گفت: امروز نيز از طريق جنگ نرم در برابر ما توطئه كرده است.
نظري با اشاره به اينكه از مقابله با جنگ نرم به عنوان جهاد اكبر ياد مي‌شود اظهار كرد: در هشت سال دفاع مقدس با جهاد اصغر مواجه بوديم و امروز با هجوم دشمن عليه جبهه فرهنگي، در جهاد اكبر به سر مي بريم.
وي افزود: دشمن در چهار جبهه جنگ نرم در حوزه فرهنگ، سياست، اقتصاد و مسائل اجتماعي فعاليت مي‌كند و با اين كار به دنبال نابودي نظام اسلامي است.
وي اظهار كرد: برنامه‌هاي ماهواره و بازي‌هاي رايانه‌اي با هدف اسلام ‌زدايي، حيازدايي، ايجاد بي‌عفتي در خانواده‌ها تلاش مي‌كنند تا جوانان و نسل آينده ايران اسلامي را نابود كنند.
رييس مجمع بسيجيان شهرستان همدان‌ با اشاره به اينكه ماهواره علت‌العلل بسياري از آسيب‌ها و معضلات امروز در جامعه است، گفت: ماهواره معضل بزرگي است كه با آن رو به ‌رو هستيم و بايد به دنبال راهكارهايي براي آگاهسازي مردم از خطرات اين دجالواره باشيم.
شهرستان كنگاور با جمعيتي افزون بر 82 هزار نفر در 90 كيلومتري شرق شهر كرمانشاه واقع شده كه 417 شهيد گلگون كفن را تقديم اسلام و انقلاب كرده است و از اين تعداد 11 شهيد مربوط به عمليات نصر 7 مي باشند.
7447/8066

سرخط اخبار استان‌ها