۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷
کد خبرنگار: 2712
کد خبر: 85430776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند کشف شد

۱۱ فروردین ۱۴۰۳، ۱۲:۴۷
کد خبر: 85430776
۳۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بیرجند کشف شد
عکس آرشیوی است

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۳۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در پوشش گاز مایع خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن شجاعی نسب روز شنبه در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت در محورهای شهرستان بیرجند به یک دستگاه کامیون مخصوص حمل گاز مایع مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون، ۳۷ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به توقیف خودرو اظهار کرد: سه متهم دستگیر و به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست به منظور مشارکت در این زمینه هر گونه اخبار و اطلاعات از فعالیت قاچاقچیان را به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کشف پنج هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری به ۲ سواری پژو، یک دستگاه کامیون و ۲ دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ حسین عرب افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، پنج هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: ماموران پنج دستگاه خودرو توقیف و پنج متهم را دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha