۶ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۵۰
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85489884
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهید رئیسی به دنبال حفظ ارزش‌های نظام بود

بیرجند - ایرنا - فرمانده ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی گفت: شهید آیت الله رئیسی به دنبال حفظ ارزش‌های نظام بود و به این ارزش‌ها احترام می‌گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ دوم ستاد جلیل شاطری روز یکشنبه در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که با حضور استاندار، کارکنان، پیشکسوتان و خانواده‌های کارکنان ارتش برگزار شد افزود: برخی افراد ارزش شهید رئیسی را درک نکردند چون دنبال هیچ‌گرایی بودند.

وی گفت: افرادی که دنبال ضد ارزش‌ها، تباهی اخلاق و ارزش‌های اسلامی ما بودند در واقع به دنبال هیچ‌گرایی بودند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در خراسان جنوبی اضافه کرد: آنها همان افرادی بودند که مکتب غرب را خوب خوانده بودند چون ارزش‌های ایران و انقلاب اسلامی را درک نکرده و می‌خواستند آن را به تباهی بکشانند.

وی بیان کرد: آیت‌ الله رئیسی هیچ ترسی از وقایع آینده، استکبار، اجانب، قدرت‌های بزرگ و رئیس جمهور کشورهای مختلف نداشت چون می‌دانست وقایع در آینده به نفع جمهوری اسلامی ایران است.

شهید رئیسی به دنبال حفظ ارزش‌های نظام بود

امیر شاطری تصریح کرد: همچنین این شهید خدمت هیچ اندوهی از گذشته نداشت چون گذشته‌اش درخشان و در خدمت به خلق بود، او خوش بین بود و همیشه در فرمایشات خود امیدوار بوده و فردا را بهتر از امروز توصیف می‌کرد.

وی با بیان اینکه در تدبیر رئیسی، زندگی ارزشی بود عنوان کرد: چون زندگی او برای رضای خدا بود به همین دلیل به دنبال حفظ ارزش‌ها بوده و در ذهن و تدبیرش زمان و ارزش اهمیت وافر داشت و اکنون نیز روز به روز ارزش‌های این مکتب و این ذهن، بیشتر از قبل نمایان می‌شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ ارتش افزود: اما دست و قدرت خدا با ما بود، خدا ما را حفظ و ولی امر مسلمین را به ما عنایت کرده کسی که دستور و حکم صادر می‌کند چون خودش ولایی و خدایی است پس باید ایشان را گرامی بداریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha