۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85418423
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

هشت خودرو حامل سوخت قاچاق در نهبندان متوقف شد

۲۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۷
کد خبر: 85418423
هشت خودرو حامل سوخت قاچاق در نهبندان متوقف شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان خراسان جنوبی از کشف هشت هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی هشت دستگاه خودرو خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین عرب روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران پاسگاه «سهل آباد» شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در راه‌های فرعی شهرستان به دو دستگاه اتوبوس اسکانیا و شش دستگاه پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از خودروها، مقدار هشت هزار و ۱۰۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: ماموران در این خصوص خودروها را توقیف و هشت متهم را دستگیر کردند که متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت دیدن هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند یا با ارسال پیامک به سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کشف دو تن چوب قاچاق در زیرکوه

فرمانده انتظامی زیرکوه نیز از کشف دو تن چوب قاچاق توسط ماموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ هادی سلمانی گفت: ماموران انتظامی شهرستان زیرکوه هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک دستگاه نیسان حمل چوب مشکوک شدند و خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند که در بازرسی از آن مقدار ۲ تن چوب قاچاق کشف شد.

وی بیان کرد: ماموران در این پیوند، خودرو را توقیف و یک متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی است و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست در صورت دیدن فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصول‌های جنگلی مراتب را فوری به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha