۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۳
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 85488698
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سارقان خودرو و منزل در خراسان جنوبی دستگیر شدند

۵ خرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۳
کد خبر: 85488698
سارقان خودرو و منزل در خراسان جنوبی دستگیر شدند

بیرجند - ایرنا - سارقان حرفه ای لوازم داخل خودرو و منزل با تلاش ماموران انتظامی در شهرستان‌های بیرجند و خوسف خراسان جنوبی دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی بیرجند روز شنبه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در این شهرستان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ احمدرضا کارگر افزود: ماموران کلانتری ۱۳ بیرجند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، سه نفر سارق را در این خصوص شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند که پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما پس از روبه‌رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشودند و به ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو و منزل در خوسف

جانشین فرمانده انتظامی خوسف هم از دستگیری باند سارقان حرفه ای لوازم داخل خودرو و منزل در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی بهمدی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت و در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو و منزل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: با انجام اقدامات تخصصی کارآگاهان پلیس آگاهی، باند سه نفره سارقان لوازم داخل خودرو و منزل شناسایی شد و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سارقان در مخفیگاه‌شان دستگیر شدند.

جانشین انتظامی شهرستان خوسف افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی به ۱۵ فقره سرقت منزل و لوازم خودرو در شهرستان خوسف و شهرهای اطراف اعتراف کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر قانونی توسط افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha