۹ فروردین ۱۴۰۳، ۹:۴۵
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85429158
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه همدان: ضمن خدمات دهی به مسافران نوروزی باید حرمت ماه رمضان حفظ شود

همدان - ایرنا- امام جمعه همدان گفت: ضمن ارایه خدمات رفاهی در مراکز گردشگری به مسافران نوروزی باید شآن و حرمت ماه مبارک رمضان نیز حفظ شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در نشست بررسی وضعیت فرهنگی شهر در ایام ماه مبارک رمضان افزود: به لحاظ اینکه امسال ماه مبارک رمضان، با عید نوروز همزمان شده، شاهد برخی از مسائل بودیم که با این ایام همخوانی نداشت.

وی ادامه داد: برای جامعه مهم است که در کوچه و خیابان، فضا را متناسب با ماه مبارک رمضان ببینند و ستاد امر به معروف از مسوولان تنها مطالبه انجام قانون را دارد.

امام جمعه همدان تاکید کرد: باید مراقب کاسبی مردم در ایام عید نوروز باشیم، اما در عین حال لازم است حرمت این ماه نیز حفظ شود و مجوزهای صادر شده باید بر اساس مصوباتی باشد که قبل از ماه مبارک تصویب شده است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به اینکه به عنوان یک شهروند و مسلمان همه وظیفه داریم حرمت ماه مبارک رمضان را نگه داریم،تصریح کرد: متولیان و مسوولان نسبت به وظیفه قانونی خود اقدام و از شانه خالی کردن نسبت به انجام وظایف خود خودداری کنند.

آیت الله شعبانی یادآور شد: در تذکر لسانی، بیان باید مناسب باشد تا اثرگذاری لازم را در مخاطب داشته باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha