۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85419716
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دلایل موفقیت ژیمناست نوجوان در بیرجند + فیلم

۲۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبر: 85419716
دلایل موفقیت ژیمناست نوجوان در بیرجند + فیلم

بیرجند - ایرنا - ژیمناست نوجوان که در مسابقات کشوری مقام سوم را کسب کرد، از دلایل موفقیت و برنامه‌های آتی خود گفت.

نیکا محمدی در رقابت‌های لیگ باشگاه‌های «ژیم‌ فور آل» بانوان کشور که اسفند امسال به میزبانی تهران برگزار شد، رتبه سوم را به خود اختصاص داد.

وی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به کمک خانواده و پدر و مادرم توانستم به این مرحله برسم و اگر یاری آنها نبود موفق نمی‌شدم.

این دانش آموز ورزشکار افزود: مسابقات ژیمناستیک الان هر سال یک بار برگزار می‌شود و ژیمناستیک رشته‌ای مفید برای بدن است.

وی گفت: سال آینده مسابقات ترامپولین برگزار می‌شود و از مردم می‌خواهم که دعا و یاری کنند تا در این مسابقات هم مدال کسب کنم.

درخواست دیگر این ژیمناست از مسئولان است تا توجه بیشتری به این رشته ورزشی داشته باشند و ورزشکاران با دریافت حمایت‌های لازم بتوانند در مسابقات مختلف شرکت کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند هم گفت: نیکا محمدی دانش آموز بیرجندی در مسابقات کشوری ژیمناستیک رتبه سوم را کسب کرد.

مجید بهدانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این دانش آموز کلاس چهارم مقطع ابتدایی در آموزشگاه سردار سلیمانی شهر بیرجند مشغول به تحصیل است و در مسابقات ژیمناستیک «ژیم فور آل» لیگ باشگاه‌های کشور سوم شد.

وی گفت: مربیگری این ژیمناست نوجوان را زهرا شبانی برعهده داشته و نیکا محمدی در قالب تیم بیرجند آریا در لیگ باشگاه‌های کشور موفق به کسب مدال شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیرجند بیان کرد: این مسابقات با حضور بیش از هزار و ۶۰۰ شرکت کننده از ۸۲ باشگاه کشور به میزبانی تهران برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha